Koelvloeistof in cilinder
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-racing 2007
Koelvloeistof in cilinder
Ik heb een tijdje nu mn derbi, nou viel die laatst ineens uit, heb met iemand die ik ken even mijn cilinder opengemaakt en hij zat vol met koelvloeistof. Ik denk dat mijn koelvloeistof ergens lekt en daardoor in me cilinder en uitlaat komt, kan iemand mij helpen?
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Koelvloeistof in cilinder
Lekke koppaking waarschijnlijk.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-racing 2007
Okay dan doe ik een nieuwe koppaking erin, wat is dan de beste manier om het koelvloeistof uit mn blok te halen?
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Goeie vraag..met een slangetje eruit zuigen ofzo..als je niet alles eruit krijgt gaat het laatste beetje er vanzelf uit als je rijdt.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
ik zie dat je een senda hebt, rechts voor bij je waterpomp gewoon de slang eraf trekken en daarna even de brommer scheef houden, bespaart je wat tijd.
Beste Noutk, kans is groot dat er onderin de ruimte waarin de krukas draait ook koelvloeistof zit. Dat wil je er om meerdere redenen uit hebben. Als je de boel open maakt, en je cylinder er dan even afhaalt kan je met perslucht de ruimte droogblazen.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
ik vraag mij net af nu ik de omschrijving opnieuw lees hoe je het hebt gedaan, de kop eraf halen. als je de kvs nog in je systeem hebt en kop eraf haalt is het logisch dat de bende vol loopt