Gaaf met grote G
Ik kick vooral op koppel..zou hier spontaan erectie van krijgen denk ik ( ja ja, tmi..)
Verbaasd me wel dat zo'n dun achterbandje niet slipt met dat vermogen.
Gister voor de eerste keer sinds ruim 5 jaar weer eens een paar testruns gedaan, heeft nog wat fijn afstelling nodig van de ontsteking, want wist niet meer op welke waardes die stond destijds. Maar de eerste gok is niet slecht.
Was ook vergeten, hoe allejezus dat ding van zijn plek komt en hoe klein die eigenlijk is met mijn bijna 2meter aan lengte.
Wat voor cilinder zit er op dat ding? Voor zover ik weet maakt malossi geen 70ccs voor schakelblokken, zou het dan een scooter cilinder zijn pasgemaakt op een schakel blok?
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80
Hebo, dat is ook al een tijdje voorbij. Tis nu wel echt te merken dat het aanbod onderdelen(vooral voor oud type blok) af begint te nemen. Echt high end spul komt er nog wel af en toe wat bij, dankzij die fransen.
Veel merken en tuners zijn de laatste tijden flink bezig, MXS/2FAST/Stage6 is al een tijdje bekend. Maar er zijn ook andere projecten op gebied van 2stroke 50 actief wat nog weinig mensen weten Inderdaad veel uit Frankrijk en Italië