sinds september 2010 ben ik trotse eigenaar van een nieuwe derbi. Dit is mijn verhaal

vanaf jongs af aan wilde ik altijd een Derbi. na de zomervakantie was ik bij een kennis wezen kijken. deze kon een nieuwe x-treme reglen met de nodige korting. toen ik daar te horen kregen dat ik in een zogenaamt ''risicogebied'' woonde voor de verzekering zag ik af van mijn Derbi. de verzekering zou dan 1100 euro per jaar kosten. omdat ik mijn rijbewijs al had moest er een andere brommer komen. daarom had ik bij dezelfde winkel een witte aerox uit 2010 gekocht. na hier een maandje op te hebben gereden ging ik een beetje rond kijken op internet. daar bleek dat mijn verzekering nog goedkoper was als die van mijn oude aerox. gelukkig kon ik mijn aerox toen aan iemand op mijn werk verkopen. nadat ik toen even had gezocht op marktplaats kon ik deze derbi vinden in het noorden van het land. ik had mijn vader overtuigd en zo gezegt zo gedaan.... ik had naar de winkel gebeld en daar vertelde ze dat ze hem nog hadden staan. toen kon ik hem in het weekend meteen ophalen. en tot nu toe heb ik nog geen spijt van mijn laatste keus haha.
0,0000 KM

Kenteken ophanging veranderd

overzichtje

UPDATE 5-1-2012
ben nu bezig met het schoonmaken voor de winter. ook heb ik de sticker op de lichtunit verwijderd. RVS spaken staan in de planing maa rik moet eerst even mijn loon afwachten. overigens is laatst ook de uitlaat opgeknapt en is er al een tijdje geleden een protaper stuur op gekomen samen met voorvrokprotectors net als Joris.

UPDATE 21-3-2012:
Vandaag een aantal spullen terug gehad van grote vriend de coater(het verzenden was bijna duurder als het coaten

kijk zelluf maar

Update 21/22 April
Vandaag kwam ik op het idee om mijn demper in te korten zodat hij meer achter de kappen zou komen te zitten
Er is zon 6cm af en daarna heb ik hem een beetje gepolijst

Hier wat foto´s
Zo was die dus:

Zo is 't nu:

Vanavond was ik even bij mn broer op bezoek geweest en op de terugweg wat foto´s gemaakt bij de IJzeren Man

Update 1-5-2012
Het werd weer eens tijd voor een grondige schoonmaakbeurt. Er staat inmiddels (al

Druk bezig voor uiteindelijk een mooi resultaat