Ik heb een derbi drd sm50 LE 2018
Ik weet dat het wordt afgeraden omdat het een nieuwe brommer is, maar ga het alsnog doen.
Ik ga er een top performane 80cc cilinder opzetten met
-malossi vl6 membraan
-polini koppelingsplaten
-malossi naaldlager 12x17x16
-doppler endurance race krukas
-malossi drukveren
-polini 21mm carb
Ik behoud voor eerst nog wel mijn yasuni cross ml 50/70 pijp, maar ga later Voca-Racing Cross Carbon 80/90CC erop zetten.
Ik ga hem 13/52 vertanden zodat ik veel koppel heb.
Ik vroeg me af of er mensen waren wie met een soort gelijke set-up rijden op Derbi NT en weten hoeveel pk ik er ongeveer uit ga halen als die gewoon goed is afgesteld?
hoeveel pk?
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: hoeveel pk?
16pk is redelijk normaal voor de 80cc Top Performances. Sommige hebben zelfs 20pk hiermee gehaald (piek).
Verder een krachtige cilinder kit met veel koppel en met een beetje onderhoud en liefde gaat deze erg lang mee.
Verder een krachtige cilinder kit met veel koppel en met een beetje onderhoud en liefde gaat deze erg lang mee.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- Matthijs H
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Peugeot Expert L3
Tomos
Fiesta (sold)
Vivaro (sold)
Golf MK 4 sold)
Golf MK2 (sold)
206 (total loss)
DRD Pro 06 (sold)
DRD LTD 07 (sold)
3x DRD Racing (sold)
2x Tomos (sold)
Aerox (sold)
Vivacity (sold)
Zenith (sold) - Gallery: https://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=25754
- Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.
13/52 zou ik niet doen.
Maat van me rijd met deze setup (+ SCR Corse Chrome 50/70) en heel veel overtoeren. 14 of 15-52 lijkt me beter, en ook dan heb je nog flink koppel. Ik raad je sterk aan om wel een goede kwaliteit kettingset te kopen.
Aantal pk van zijn setup durf ik niet te zeggen, is nog niet op de testbank geweest
Maat van me rijd met deze setup (+ SCR Corse Chrome 50/70) en heel veel overtoeren. 14 of 15-52 lijkt me beter, en ook dan heb je nog flink koppel. Ik raad je sterk aan om wel een goede kwaliteit kettingset te kopen.
Aantal pk van zijn setup durf ik niet te zeggen, is nog niet op de testbank geweest
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Oeh en gaat Kasto dat allemaal zelluf bouwen?kasto77 schreef:Ik heb een derbi drd sm50 LE 2018
Ik weet dat het wordt afgeraden omdat het een nieuwe brommer is, maar ga het alsnog doen.
Ik ga er een top performane 80cc cilinder opzetten met
-malossi vl6 membraan
-polini koppelingsplaten
-malossi naaldlager 12x17x16
-doppler endurance race krukas
-malossi drukveren
-polini 21mm carb
Ik behoud voor eerst nog wel mijn yasuni cross ml 50/70 pijp, maar ga later Voca-Racing Cross Carbon 80/90CC erop zetten.
Ik ga hem 13/52 vertanden zodat ik veel koppel heb.
Ik vroeg me af of er mensen waren wie met een soort gelijke set-up rijden op Derbi NT en weten hoeveel pk ik er ongeveer uit ga halen als die gewoon goed is afgesteld?
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Drop a gear and dissapear.