Hallo,
ik heb nu ongeveer een jaar mijn 2018 euro 4 derbi alleen is het met de kickstarter helemaal K*t. Ik vroeg me af of het mogelijk is en wat ongeveer de kosten zullen zijn als ik door een bedrijf een elektrische start in laat bouwen of misschien weten jullie een bedrijf dat da kan? Ik zag wel dat er op dit forum al eerder iets daarover ging alleen was dat in 2005 mogelijk is er nu iets anders ofzo? Ik lees ook dat veel mensen verschillende dingen zeggen qua benodigde onderdelen :/
Ik heb in ieder geval een Derbi senda xtreme helemaal orgineel 2018 euro4 model.
thanks alvast!
Elektrische starter op Derbi senda xtreme 2018 E4
- KleurenDoof
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda 2018
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Elektrische starter op Derbi senda xtreme 2018 E4
Kickstarter is geen probleem, waarom zou dit slecht zijn?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- KleurenDoof
- Banden plakker
Kickstarter is al meerdere keren kapot gegaan telkens wel reparatie onder fabrieks gerantie omdat er blijkbaar wat fout was.. idk wat maar ja nu ist weer gemaakt maar elektrische start lijkt me ook redelijk fijn om gwn snel te starten niet heletijd moeilijk doen enzo
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Wat is er precies dan kapot gegaan van de kickstarter? binnenkant/veer/kickstart zelf?
Verder kan elektrische start wel, kost je wel wat geld en je moet een bedrijf vinden die dit uberhaubt wil doen.
Verder kan elektrische start wel, kost je wel wat geld en je moet een bedrijf vinden die dit uberhaubt wil doen.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- KleurenDoof
- Banden plakker
1x veer maar toen liet ik hem maken waar ik hem gekocht heb (fast and furrious scootes ofzo) waardeloos bedrijf echt die mensen kunnen vrij weinig. 2e x iets geks mee tandwiel ofzo en 3e keer het zelfde nu is ie gefixt foor central scooters en ngo geen last van gehad. En wil dus informeren of hun dat kunnen maar kdenk zet het eerst op forum kijken wat andere er van denken enzo
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Bij installatie van n startmotor moet je een bendix, startmotor, vliegwiel met krans en n startrelais. Kost je makkelijk al 150 euro en dat moet t nog ingebouwd worden.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Als ie nu wel gwn werkt zal t waarschijnlijk aan fastandfurious scooters liggen. Hoor daar zelf al niet al te beste verhalen over, ook niet qua prijs/kwaliteit verhoudingen. Gok dat zij dan gewoon niet weten hoe je t veer op juiste plek zet waardoor de tandwielen juist werken.KleurenDoof schreef:1x veer maar toen liet ik hem maken waar ik hem gekocht heb (fast and furrious scootes ofzo) waardeloos bedrijf echt die mensen kunnen vrij weinig. 2e x iets geks mee tandwiel ofzo en 3e keer het zelfde nu is ie gefixt foor central scooters en ngo geen last van gehad. En wil dus informeren of hun dat kunnen maar kdenk zet het eerst op forum kijken wat andere er van denken enzo
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!