Ik ga over 2 weken een auto halen maar ik wil dan toch weer een brommer erbij (heb vanalles gehad, schakel en scooters van 50cc snel tot 172cc

Het liefst wil ik niet het blok gaan kotteren of iets heb dit namelijk nog nooit gedaan en ben bang dat het fout gaat, ik heb zelf al ene beetje zitten kijken en een mhr 80cc lijkt me erg leuk hiervoor met bc een 28mm carb ofzo. Moet je hiervoor nog een anderen krukas hebben of kan de std het aan.
Hoeveel pk verschil zit er in de 80cc mhr en de 80cc mhr team ongeveer? Prijsverschil is namelijk 110 euro.
Ik wil eigelijk minimaal 17 a 18 pk eruit halen. Budget is rond de 700 a 800 euro (voor de setup) minder is ook altijd goed natuurlijk.
Iemand mooie ideeën voor een setup? Zo ja kan je ook vermelden wat het aantal pk's ongeveer gaat zijn en jaja ik weet ook dat dit aan je afstelling ligt maargoed dat heb ik een indicatie. En het liefst rij ik natuurlijk op een bidalot 88cc maargoed dat word hem niet meer met dit budget (heb ook een auto die onderhouden moet worden dan etc etc.)
Iemand nog mooie setupjes in gedachten?