"Show je nieuwe aanwinst" topic
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: honda mt5
Re: "Show je nieuwe aanwinst" topic
juh tot 2013 balen 

-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD 2003
Ik weet niet wat jullie onder 'balen' laten vallen 
Genoeg leuk spul op 25 kw waar je je meer dan genoeg mee kan vermaken, ga bovendien toch voor een suzuki gs500 oid.
Supermoto is leuk maar zo ontiegelijk onpractisch, en met de benzineprijzen tegenwoordig is een gemiddelde van 1 op 10 ook niet echt leuk meer.
25 kw is echt niet zo erg als het lijkt

Genoeg leuk spul op 25 kw waar je je meer dan genoeg mee kan vermaken, ga bovendien toch voor een suzuki gs500 oid.
Supermoto is leuk maar zo ontiegelijk onpractisch, en met de benzineprijzen tegenwoordig is een gemiddelde van 1 op 10 ook niet echt leuk meer.
25 kw is echt niet zo erg als het lijkt

-
- Beginnende Derbi fan
een GSXR 750 op circuit zandvoort
de ktm rc8 van me oom
en laatst een suzuki gs500F
Naja om me 2 jaren op te vermaken gaat helemaal lukken op zo'n gs500je, kan je ook eens op touren richting duitsland of de Pyreneeën. Op een supermoto ga je dat niet echt gauw doen he?
bovendien beschikt niet iedereen over een gigantisch budget, kan je ook vrede mee nemen. En hoef je niet een 25 kw rijbewijs omdat je op een licht motorfietje moet zien als een 'baal'rijbewijs te zien..
de ktm rc8 van me oom
en laatst een suzuki gs500F
Naja om me 2 jaren op te vermaken gaat helemaal lukken op zo'n gs500je, kan je ook eens op touren richting duitsland of de Pyreneeën. Op een supermoto ga je dat niet echt gauw doen he?
bovendien beschikt niet iedereen over een gigantisch budget, kan je ook vrede mee nemen. En hoef je niet een 25 kw rijbewijs omdat je op een licht motorfietje moet zien als een 'baal'rijbewijs te zien..
- HayeSM
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5
Heb het helemaal niet over budget of supermoto gehad, dus je hoeft jezelf ook niet zo te verdedigen hoor. gs500 is alles beter dan niets! (of een derbi)

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: honda mt5
ik wou dat ik een gs500 had. maar ik heb nog geeneens een derbi kun je nagaan 

-
- Beginnende Derbi fan
Sorry dat ik zo aanvallend klonk was niet me bedoelingHayeSM schreef:Heb het helemaal niet over budget of supermoto gehad, dus je hoeft jezelf ook niet zo te verdedigen hoor. gs500 is alles beter dan niets! (of een derbi)

Maar serieus ik begrijp echt niet hoe veel van jullie al aan zo'n smak geld kunnen komen voor bijv. een ktm uit een jaartje 2006

Als ik mijn vaste lasten bij elkaar optel krijg ik niet zoveel gespaard

- Han
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd pro 07, derbi drd project, derbi rm 70cc crosser, derbi drd limited 09, drd 03 R
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=210
ik doe full time hbo maar ik werk ook 20 tot 25 uuur in de week en daarmee krijg ik het betaald.
Niet dat ik een dikke sm heb, maar wel een golf 4 uit 2000 en die zijn ook duur genoeg in wegenbelasting enzo
Niet dat ik een dikke sm heb, maar wel een golf 4 uit 2000 en die zijn ook duur genoeg in wegenbelasting enzo
KIJK HIER VOOR LIMITED ONDERDELEN EN NOG VEEL MEER:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd veel werken.
Doe ook fulltime school, werk doordeweek 's avonds en op zaterdag. Super veel maak ik niet op. Beetje aan het stappen, verzekering motor,wegenbelasting enz. Heb geen i-phone oid met duur abbo oid dat scheelt ook weer
Mn vrienden vragen ook wel is hoe ik dat allemaal doe, hun gaan naar ieder hardstyle feest dat er is. Ga maar is na hoeveel geld daar in gaat zitten
(heel soms pak ik een feestje mee)
Doe ook fulltime school, werk doordeweek 's avonds en op zaterdag. Super veel maak ik niet op. Beetje aan het stappen, verzekering motor,wegenbelasting enz. Heb geen i-phone oid met duur abbo oid dat scheelt ook weer

Mn vrienden vragen ook wel is hoe ik dat allemaal doe, hun gaan naar ieder hardstyle feest dat er is. Ga maar is na hoeveel geld daar in gaat zitten

Hard werken waar je goed verdiend..
Verder, ik ben een uitwonende HBO student en kan er net een motortje naast hebben.. (sta wel 2 a 3x per week in de kroeg)
Als je je zaakjes een beetje regeld, dan kan het best
Verder, ik ben een uitwonende HBO student en kan er net een motortje naast hebben.. (sta wel 2 a 3x per week in de kroeg)
Als je je zaakjes een beetje regeld, dan kan het best
- Xtreme sm
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006
ik hoor het al; dikke aanwinsten hier 

Blok opgebouwd, ingebouwd, bijna klaar.
Foto's en meer volgt morgen!

- HayeSM
- Pro tuner
onno, als je nog aan sm zit te denken, 280e excl verzenden. Dus voor 310e ofzo heb je setje wielen met schijf
http://www.supermotoforum.co.uk/showthr ... SMR510-610" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.supermotoforum.co.uk/showthr ... SMR510-610" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wou dat ik het momenteel kon betalen Haye.
Heb eerst even wat andere dikke kostenposten.
En nog steeds werkloos atm.
Heb eerst even wat andere dikke kostenposten.
En nog steeds werkloos atm.

- HayeSM
- Pro tuner
prima.. dacht link het ff... niet duur voor een setje
Loopt die al ? vandaag laatste loodjes en proefritje?

Ff ontbijten, ga ik even carb cleaner halen en me carb schoonmaken en monteren.HayeSM schreef:prima.. dacht link het ff... niet duur voor een setjeLoopt die al ? vandaag laatste loodjes en proefritje?
Alles even nalopen of alles vast zit en aangesloten.
Vloeistoffen erin mieteren
uitlaat eronder knappen.
En kijken of hij wil starten!

Succes met eerste keer trappen, hoop dat je niet zo'n prutser bent als degene die mijn yz heeft gekochtn00n schreef:Ff ontbijten, ga ik even carb cleaner halen en me carb schoonmaken en monteren.HayeSM schreef:prima.. dacht link het ff... niet duur voor een setjeLoopt die al ? vandaag laatste loodjes en proefritje?
Alles even nalopen of alles vast zit en aangesloten.
Vloeistoffen erin mieteren
uitlaat eronder knappen.
En kijken of hij wil starten!