derbi senda start loop eventjes en valt weer uit

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
kevin.5156
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda

derbi senda start loop eventjes en valt weer uit

Ongelezen bericht door kevin.5156 »

hallo ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik het goed doe.

ik heb een derbi senda uit 2001 het is een oudje en heeft al veel problemen gehad nou heb ik alles zelf op kunnen lossen.
ik kan aardig sleutelen als vrienden problemen hebben met hun brommer komen ze naar mij maar nu heb ik hulp nodig
ik weet het eventjes niet meer.

mijn brommer start altijd in een keer nadat ik het benzine kraantje open zet net zo als vandaag een kick en lopen dus ik ging wheelies doen zoals ik heelvaak doe met een paar vrienden niks aan de hand de heletijd uiteindelijk ging ik een stukje rijden en toen viel hij ineens uit dus ik kijken niks raars te zien. dus ik ben naar huis geduwd en toen ik thuis kwam gelijk bougie er uitgehaald ik dacht misschien vet geslagen dus heb ik hem schoon gemaakt en weer terug er in gedraad een kickje en hij starte 1sec later viel hij weer uit ik weer paar keer kicken hij start weer en valt meteen weer uit. ik heb de carb er af gehaald en schoon gemaakt sproeiers bekeken niet verstopt niks aan de hand toch ook eventjes schoon gemaakt en weer erin gezet alles weer aan gesloten en paar keer kicken en hij liep heel eventjes en viel meteen weer uit dit blijft hij doen en ik snap het niet meer.
ik zat te denken misschien licht het aan de bobine ofzo (bougie vonkt wel gewoon perfect) (ik heb ook een andere bougie geprobeerd)

nou heb ik een keer het zelfde probleem gehad maar als hij uitviel dan hoorde ik ergens een vonk over springen ik heb de plek gevonden waar die vonk over sprong en dat probleem verholpen. en nu hoor ik geen vonk over springen het klinkt nu gewoon het zelfde als je de brommer uit zet.

iemand een idee wat het kan zijn want ik weet het niet meer
plss helpp
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Re: derbi senda start loop eventjes en valt weer uit

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Zit alles nog goed vast zoals de ontsteking stekkers etc?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Meneertje
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Black Edition

Ongelezen bericht door Meneertje »

Krijgt ie geen benzine meer?
50cc Powerrrr!!!
Sieb Veenstra
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM50 Xtreme

Ongelezen bericht door Sieb Veenstra »

Reed je in de regen? Misschien is het dan een elektrisch probleem. Anders kan het aan allerlei andere dingen liggen. Indien er een doorzichtig buisje bij de benzinetoevoer zit, check of er benzine Doorloopt (vacuümkraantje kan verstopt zitten). Probeer te controleren op valse lucht (met de deo-methode) en probeer remreiniger o.i.d. te spuiten in je bougiegat.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Plaats reactie