Big bore cilinders vraagje derbi senda

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
GianniNl
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd

Big bore cilinders vraagje derbi senda

Ongelezen bericht door GianniNl »

Hoi..

Als ik een big bore cilinder erop wil moet ik dan mn carter ook tunen.
Of past dat gewoon..zonder aanpassingen.
garfield
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Contacteer:

Re: Big bore cilinders vraagje derbi senda

Ongelezen bericht door garfield »

Past er gewoon op.
Je krijgt wel meer vermogen als je het carter aanpast op de cilinder, masr dit hoeft dus niet persee.
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
JoopKarelSpank
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R Extreme 2007 E2

Ongelezen bericht door JoopKarelSpank »

ligt er maar aan welke big bore kit je aan zit te denken er zijn er ook waar je werk aan je carters zult moetten verrichten
GianniNl
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd

Ongelezen bericht door GianniNl »

Ok dankjewel voor de reacties.. Heb nog 1 vraag..
Heb net vastloper gehad wou voor een gekke setup gaan 96cc bidalot ofzo. Maar daar is nu eerst geen geld voor alleen heb de brommer nodig nu dus moet een nieuwe cilinder. Dus mijn vraag wat kan ik nu heb beste halen deze https://www.josdijkman.nl/cil-malossi-s ... m-mhr.htmll of deze https://www.josdijkman.nl/cil-malossi-s ... plica.html. Of is een 80 airsal net zo veel uit te halen. Aangezien die bijna 100 euro goedkoper is. Maar wil geen spijt hebben dat ik een airsal haal terwijl de mhr veel betere kwaliteit heeft en veel meer uit te halen valt.. Alvast bedankt en als iemand een beter alternatief weet.. ik kan goedkoop een mk pro race pijp halen dus moet daar oik lekker op lopen. Heb nu een yasuni cross ml pff wat een kut pijp.. Dus met een 80 moet ij zoiezo een nieuwe. Sorry voor de lap tekst xD
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

De Metrakit Pro Race uitlaat is een erg leuke uitlaat. Maar deze zal ik niet gebruiken met de Malossi Replica cilinder.
De uitlaat kan wel goed gebruikt worden met de normale Malossi of Airsal cilinder.

De Yasuni Cross (ML) is inderdaad een 50cc uitlaat haha. (redelijk tam).

Beiden cilinders zal wel goed, uiteraard heeft de Malossi wel iets meer kwaliteit.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie