me stuur van me derbi is krom dus wil ik een nieuwe maar wat zijn nou goede sturen?
en is zon stuurtje van 20 euro ook nog goede kwaliteit ofso?
Alvast bedankt

Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Je zegt 70 euro voor een renthal stuur waar haal je die zo goedkoop vandaan?AlexSenda schreef:Van die 20 euro stuurtjes he,
Die zijn van staal, en als jij daar mee valt, raakt het krom. Ook al laat jij je brommer, stilstaand, vallen, dus als hij bv uit je handen schiet, dan is je stuur dus krom.
Ik zou voor een renthal stuur kiezen, is 70 euro, dingen zijn van aluminium, en je kan vallen hoe je wilt, gaan niet krom.
Uitzonderingen daargelaten.
Of draai ik nu de materialen om? nee toch?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
die goedkope TNT dingen zijn ook val alu, alleen dan goedkoop.AlexSenda schreef:Van die 20 euro stuurtjes he,
Die zijn van staal, en als jij daar mee valt, raakt het krom. Ook al laat jij je brommer, stilstaand, vallen, dus als hij bv uit je handen schiet, dan is je stuur dus krom.
Ik zou voor een renthal stuur kiezen, is 70 euro, dingen zijn van aluminium, en je kan vallen hoe je wilt, gaan niet krom.
Uitzonderingen daargelaten.
Of draai ik nu de materialen om? nee toch?
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
ja maar alu sturen zijn dikwandigere dan stalen dus daarom buigt staal en scheurt alu sneller maar dan moet je wel hele harde klap maken.Thomasje schreef:Ik hbe een hebo stuurtje die vandaag krom is gegaan... En een harde klap was het echt niet.
@AlexSenda
Staal is in zijn algemeen sterker dan Alu
Aluminium is heel licht maar het breekt sneller, staal buigt gewoon (als je het al gebogen krijgt) en is dus vele sterker.
staat bovenaan een link..benote07 schreef:Ja maar kzoek nog even een shop waar ik die kan kopen, want hier in de buurt hebben ze die niet.
Weet iemand soms een site? Waar je misschien ervaring mee hebt?
Voor een protaper stuurtje danwel
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie