Ben echt benieuwd naar het eind resultaat.
En nee niet echt. Klinkt wat meer helder. Je hoort de bocht meer rinkelen. Maar verschil is bijna niet te merken. Maar kwa prestaties wel te merken.WV schreef:Gaat die dan ook meer herrie maken??
En nee niet echt. Klinkt wat meer helder. Je hoort de bocht meer rinkelen. Maar verschil is bijna niet te merken. Maar kwa prestaties wel te merken.WV schreef:Gaat die dan ook meer herrie maken??

blok ophanging was al gelast ook het bobine beugeltje en aan een kant de achterbrug ophanging aan het frameKnissaw schreef:Mooi framepie, Strak ding. Heb jij ook bij jou blokophanging moeten lassen? Of lijkt dat alleen maar zo
Moest ik ook met mijn black frame, dus het lijkt wel een of ander kwaaltje van het frame
DankuGooncy schreef:Netjes netjes

die gelaste delen zijn al glad gemaaktGooncy schreef:Goed bezig, zou wel die gelaste delen beetje netjes schuren als je geen zin hebt om de brug te polijsten.
En haal ook ff al dat gaas uit de uitlaat nu die toch open ligt
Linkerbaan, gas dr opwaarom zou ik dat gaas er ook uithalen zit nog goed vast

Bij mij gaf het een vervelende rinkelWV schreef:waarom zou ik dat gaas er ook uithalen zit nog goed vast
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
das mooikaj7kaj schreef:Ik word blij van dat frame

Kom je mijn achterbrug ook even polijsten?voorproefje![]()
![]()
Afbeelding

achterlicht zijn andere, en knipperlichten zitten er aan de voorkant ook nietGooncy schreef:Zijn die kabels niet van je achterlicht? En anders miss knipperlichten?

danku dankuGooncy schreef:Ziet er goed uit