dus doen we:

ductape van de kabelboom af halen.

achterbrug ontdoen van verf.

en kappen kopeh

Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
Daar nog even wat gebeund met pim, zijn geile chromen frame bewonderd
Dat kutframe was wel mijn framekaj7kaj schreef:En toen ging ik naar huis met dit kutframe.
Net zoals in jou achterbrugEZ_R schreef:Mooi werk! Word weer goed leven in geblazen zo te zien
Yezzz schreef:
EZ_R schreef:![]()
Machtig mooi hoe je 'm zo weet om te toveren! Vakwerk!
Gloedje nieuw, jezus wat vers!Weet je al wat voor stickersetje erop komt?
Yezzz schreef:
Jij bent een hypocriete kleutvieul largoony <3Gooncy schreef:Super strak al! Ben alleen niet zo een fan van de stickerset
Largooncy: 'ALLLES MOET ORIGINEEEEEELLLLLLLLLLLLL'Hoezo nouweer hypocriet
Dit is en blijft een sdr, ik heb verdomme jaaren op dat frame gewacht omdat het een sdr frame is, die nep 03 dingen komen gewoon te veel voor, deze stickerset is er al niet veel meer en is dus redelijk bijzonder en gewoon de enigste set die op deze brommer past naar mijn mening.Gooncy schreef:Ahh ja klopt![]()
Maar ja vind dit niet echt een mooie stickerset. Ik zou voor een xtreme 03 stickerset gaan of voor DRD 03 stickerset. (aangezien je wel drd brug hebt)
Yezzz schreef: