Licht eraan wat je bedoelt met passen; qua bevesting zal hij zeker passen, maar het zal zeker remmen qua prestaties, het zal dus wel lopen maar als je het je enigzins kan veroorloven kan je beter een 70CC uitlaatje halen.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Yasuni heeft een paar leuke 70"ers maar dat zyn wel toerenbeukers, bidalot heeft ook hele Snelle mooie uitlaten en die zijn ook nog mooi verchroomd maar wel onderlangs, het licht er een beetje aan wat je wil.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
nou ik wil eigenlijk een bovenlangse uitlaat die niet zo hoog in de toeren zit die een beetje laag toerig is ik zat zelf dus nu aan een v6 te denken alleen dan denk ik dat die men prestatie's naar beneden haalt of niet?
owke maar ik heb echt totaal geen verstand welke uitlaaten er nou voor 70cc zijn weet jij er eentje te noemen die een beetje laag toerig of midddeltoerig zijn en dan voor 70cc? yasuni cross?????