Om mezelf even voor te stellen: Ik ben Tijn, 14 Jaar oud en ik ben altijd al gefascineerd door motoren/brommers.
Aangezien ik nog te jong ben, en ik wel een brommer wil zat ik te denken om een elektrische fiets die ik over heb van sleutelen over te zetten naar een derbi frame. nou, voordat jullie beginnen met de 'gewoon wachten tot je 16 bent' reageersels, zijn mijn ouders ook heel erg tegen het brommer/motor rijden (lang verhaal, oom is een keer gevallen op de snelweg met 100 kmh, en andere oom had een puch en is daar ook wel een paar keer mee gevallen.) Dus aangezien ik wel het gevoel wil krijgen van motor rijden dacht ik dus dit project te beginnen. Ik ga er niet mee crossen uiteraard, maar gewoon naar vrienden toe en af en toe een beetje stunten

Dus ik keek op marktplaats, en een derbi drd frame uit 2003 is redelijk goedkoop, rond de 60 euro zonder achterbrug en voorvork. dus ik zocht even op hoeveel een voorvork kost, en dat ligt al een stuk duurder.
een van mijn vrienden heeft een stuk of 3-4 mt5jes en een ander een puch met mt stuur voorvork. ik kan een voorvork van hun overnemen van een mt5 voor 40 euro, maar mijn vraag is of die op een derbi past, en of mt5 wielen op een derbi achterbrug passen.
met vriendelijke groet, Tijn.