haha thanks man!, voorlopig nog even met die blauwe meuk haha, ga ws de steuntjes zilver spuiten. dan zullen ze wel strak zijn. heb namelijk nog maar 1 ori voetsteun omdat de andere krom wasGooncy schreef:Heel mooi ding, zou alleen die blauwe tnt meuk vervangen voor ori delen.
enige minpunt TNT kappenGooncy schreef:Dik ding! Heerlijk die lompe crossvelgen
alleen vreselijk nu het glad isGooncy schreef:Dik ding! Heerlijk die lompe crossvelgen
zaten er al op toen ik m kocht niks aan te doen helaas..Knissaw schreef:enige minpunt TNT kappenGooncy schreef:Dik ding! Heerlijk die lompe crossvelgen
Sorry hoor, maar dit vind ik een slecht argumentzaten er al op toen ik m kocht niks aan te doen helaas..
omdat ik dan geen nieuwe hoef te kopen haha ik vind m er zo wel vet uitzien alleen is het gewoon jammer dat ie niet origineel is. het valt op foto's niet echt op maar er zitten wat kleine beschadigingen hier en daar.Knissaw schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik een slecht argumentzaten er al op toen ik m kocht niks aan te doen helaas..Als je aangeeft dat jij het ook een 'Helaas' Vind doe je er toch wat aan!? Het is immers jou brommer
Dits een stalen uitlaat valt niet te polijstenKnissaw schreef:Uitlaat 'even' polijsten en dan is t een nette, strakke brommer
PestkopDits een stalen uitlaat valt niet te polijsten