kom uit het politiebureau plots 10 politieman om men brommer te discussieren of t een motor is

wtf?EZ_R schreef:kutzooi, weg kenteken![]()
kom uit het politiebureau plots 10 politieman om men brommer te discussieren of t een motor is
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Voor het geval je het nog niet wist, posts hier tellen niet meeD25 schreef:en nu dan? lol hij blijft op 999 haken
spijker95 schreef:Heerlijk strak
tellen mee in wat?Joram schreef:Voor het geval je het nog niet wist, posts hier tellen niet meeD25 schreef:en nu dan? lol hij blijft op 999 haken
Leeft er ook nog eenKris schreef:Goeie ouwe tijd
Post count.Knissaw schreef:tellen mee in wat?Joram schreef:Voor het geval je het nog niet wist, posts hier tellen niet meeD25 schreef:en nu dan? lol hij blijft op 999 haken
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
hahahah diezelfde luxe had ik ook altijd! Mensen dachten altijd dat die van mij een motor was, mede omdat ik een motorpak aan had tho. Maar een beetje lompheid kan ook geen kwaadEZ_R schreef:Zonder kenteken kom ik ook niet ver, vind het net zo goed kut. Krijg ik zeker zo'n 2tje op men nieuwe![]()
Ze zaten wel te azen een boete te geven voor zonder kenteken rijden. Kerel had me aan zien komen rijden, ik zo van 'neuj gewoon duwen hé'![]()
Maar ach, verder hoef ik me gelukkig niet zo druk te maken om dat soort geintjes. Word over het algemeen gewoon als motor behandeld, mocht tot nu toe bij roller gewoon doorrijden.
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
Nou......kevrie schreef:oh wauw, dan heb ik nog aardig wat serieuze berichten geplaatst
Ziet er wel extra stoer uit , Alleen op school lijkt mij dat inmens onhandig + zullen ze denken dat je gek bentMensen dachten altijd dat die van mij een motor was, mede omdat ik een motorpak aan had tho.
volgens mij wisten ze dat al welKnissaw schreef:Ziet er wel extra stoer uit , Alleen op school lijkt mij dat inmens onhandig + zullen ze denken dat je gek bentMensen dachten altijd dat die van mij een motor was, mede omdat ik een motorpak aan had tho.
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Lolvolgens mij wisten ze dat al wel