Wat moet ik hier nu mee aan? Kan hem ook nergens neerzetten

Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?

Was €5,30 kwijt.
 Was €5,30 kwijt. 
 gewoon hele frame late coaten.EZ_R schreef:Ik had zo'n bedrijf gebeld; bleek eenmansbedrijf te zijn van iemand die op het ROC les gaf. Voor 2 pakken roze koeken en bastogne heeft ie t op die school voor me gelast.Was €5,30 kwijt.
Nu 't kwa lak nog zien op te lossen.
Zit te twijfelen het misschien maar gewoon gelijk te poedercoaten, dan weet ik zeker dat het wel snor zit.

Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
 Zit nu behoorlijk speling op zonder veer, hoort dat of moet die bout zo strak dat de standaard stroef gaat? De bout zit namelijk wel gewoon goed vast.
  Zit nu behoorlijk speling op zonder veer, hoort dat of moet die bout zo strak dat de standaard stroef gaat? De bout zit namelijk wel gewoon goed vast.Haha eigenlijk wel nodig ja.stefanwinter schreef:Vaker sportschool jonge
Standaard omhoog doen, helemaal, veer uittrekken en erom haken.
Succes

spijker95 schreef:Heerlijk strak