Klopt het dat een gasschuif begrenzing beter is voor je motorblok dan een uitlaatprop?
Ik krijg namelijk dat idee omdat je hele systeem dan niet afgeknepen word tot iets waar het eigenlijk helemaal niet voor bedoeld is.
En kan je met allebeide types dezelfde begrenzing halen mits goed afgesteld?
En dan bedoel ik dat hij bijvoorbeeld met 1 van de 2 sneller in de laatste versnelling helemaal niks meer doet ofzo?
Welke verdient de voorkeur en waarom?
Welke is beter voor je motorblok.
-
- Banden plakker
- Berichten: 11
- Lid geworden op: di 22 sep 2015, 12:11
-
- Banden plakker
- Berichten: 3
- Lid geworden op: za 21 nov 2015, 19:26
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x-race
Re: Welke is beter voor je motorblok.
kan alle 2 maar bij de gas schuif begrenzing trekt hij minder lekker/hard op en met de uitlaat prop zal hij iets meer kool op bouwen in je uitlaat poort en zuiger, meest gebruikte is gwn een prop werkt het beste.
-
- Derbi fan
- Berichten: 91
- Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 21:41
- Vervoersmiddel: DRD X-Treme sm '11
Honda CR 125 '93
Re: Welke is beter voor je motorblok.
Hij kan wel makkelijker z'n warmte kwijt zonder prop wat dus slijtage scheelt als je toch niet meer toeren maakt