Kappen dilemma

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Len
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi senda 2011

Kappen dilemma

Ongelezen bericht door Len »

Hallo allemaal, de zijkant rechts achter van mijn DRD 2011 is helaas gescheurd. Ook de sticker is gescheurd, nu zit ik in een twijfel. Ik kan een nieuwe kap bestellen maar ik weet niet of de kleur overeenkomt (wit) bij easyparts. En mocht de kleur wel goed zijn dan komt dat weer niet overeen met de andere kappen aangezien het witte helemaal dof is en begint bijna grijs te worden. Ook mis ik dan een sticker aan de beschadigde kant. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik mijn DRD een nieuwe kleur ga geven. Ik heb een heel tof idee, maar het nadeel hiervan is dat op het zadel dezelfde print zit als mijn huidige kappenset. Dus zou ik ook een nieuwe zadelhoes/zadel moeten halen. Of zou ik over die print een carbonwrap kunnen doen? Help wat is wijsheid!?
EZ_R
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003

Re: Kappen dilemma

Ongelezen bericht door EZ_R »

Ik denk dat je iniedergeval geen carbonwrap op een zadel kan doen.
Als ik jou was zou ik dat toffe idee doen en dan maar 25€ extra neerleggen voor een zadelhoes. Met een andere kap ga je 't eeuwig blijven zien.
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
Len
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi senda 2011

Re: Kappen dilemma

Ongelezen bericht door Len »

Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik van de zomer wat kappen ga spuiten. Want al koop ik een nieuwe kap blijf ik kleurverschil houden. Stel dat ik de stickers van deze kappen verwijder, moet ik de kappen dan weer schuren en primer gebruiken? Of zou ik ze zo overspuiten?
Plaats reactie