het frame zwart spuiten
achterbrug polijsten
nieuw stuur
nieuwe ketting en tandwielen (blauwe ketting
kappen mooi oppoetsen
giannelli demper
uitlaat opknappen
vast nog wel meer wat ik vergeten ben en als jullie nog tips hebben zijn ze welkom

zo ziet de brommer eruit voordat die uit elkaar ging kenteken was die dag afgebroken dus gelijk een nieuwe besteld.

daar gaan we!

eerst eff een werkbankie gemaakt

dit was even een tussenstand ik zal de komende maanden veel uploaden want ben veel bezig

3-2-16
goed nieuws vandaag op mijn werk gevraagd of ik mijn frame op mijn werk mag spuiten. zij willen het waarschijnlijk voor mij doen

wat spulletje's binnen

4-2-16
Vandaag eff niet verder aan mijn derbi me zip moeten nieuwe lagers in dus eff het blokkie er onder uit gehaald daar ook maar eff een beginnetje aan maken

9-2-16
zo vandaag eff me remmen en schijfrem gespoten ben heel trots op mijn schijfrem

1-3-16
frame helemaal kaal gemaakt met verf afbijt wat een werk maarja daarna in de zink spray gezet en naar de spuiter gebracht.

vind zeker wel wat hebben die lijntjes op het zadel over velglint twijfel ik nog wat vinden jullie?

05-3-16
vandaag me frame gespoten

UPDATE!!
22-3-16
mijn brommer is alweer een heel stuk verder hier wat foto's

veer is aan een opknap beurt nodig laten stralen en coaten voor 20 euro.

hier begint de brommer al weer aardig in elkaar te komen

nog paar dingetjes vastmaken

moeten nog wat dingetjes gebeuren, achterbrug moet ik nog goed polijsten kenteken moet nog bevestigd worden en nog wat dingen.
19-4-16
laatste tijd aardig wat werk in mijn brommer gestoken. Remmen zijn ontlucht bedrading netjes weg gewerkt en opnieuw aangesloten. op het begin zij ik dat ik mijn brommer niet ging opvoeren maar toen een vriend van mij een giannelli conti verkocht voor 20 euro kon ik het niet laten

met velglint gekloot vind het wel dik eruit zien

vandaag een nieuw achterbandje bestellen van het weekend erop zetten achterbrug ga ik volgende week polijsten

lang niet online geweest maar er is veel gebeurd. spatbord is gespoten alle kappen zijn opnieuw gespoten en nieuwe stickerset. uitlaat is opgeknapt alle bouten/moeren zijn vervangen

14-3-2017
kappen

spatbord

Zo ziet de brommer er nu uit met dubbele demper en opgeknapte uitlaat