Hoe moet ik deze spuiten? En welke verf moet ik gebruiken?


Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?



Vond ik ookdoor Gooncy » di 12 jan 2016, 17:40
Zo een lange kenteken plaat is ook wel nice




Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?