Hoi,
Als ik een stukje heb gereden en als ik dan later thuis ben en ik kijk naar men zit er een klein beetje zwarte olie onder mijn cilinder naar uitlaat aansluiting zegmaar, de aansluiting is ook helemaal vies met zwarte olie. Kan ik hiervoor een pakking kopen zodat de uitlaat niet meer lekt of zit hij er gewoon niet goed op?
Cilinder naar uitlaat zwarte olie lek
- garfield
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Contacteer:
Re: Cilinder naar uitlaat zwarte olie lek
Er hoort geen pakking tussen te zitten.
Kontroleer of de 2 bouten bij de cilinder goed vastzitten.
(Als die loszitten gaat het lekken..)
Als het geen originele uitlaat is,dan willen ze nog wel eens lekken bij de overgang van de flens naar de bocht.
Dit kan je oplossen met een beetje vloeibare pakking.
Ga geen vloeibare pakking tussen de cilinder en de uitlaat doen,dat houdt niet en erg best voor je zuiger is het ook niet(gaat verbranden namelijk..)
Kontroleer of de 2 bouten bij de cilinder goed vastzitten.
(Als die loszitten gaat het lekken..)
Als het geen originele uitlaat is,dan willen ze nog wel eens lekken bij de overgang van de flens naar de bocht.
Dit kan je oplossen met een beetje vloeibare pakking.
Ga geen vloeibare pakking tussen de cilinder en de uitlaat doen,dat houdt niet en erg best voor je zuiger is het ook niet(gaat verbranden namelijk..)
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2008
Re: Cilinder naar uitlaat zwarte olie lek
Oow okeey bedankt voor je antwoord en ik zal hem er dan ff afhalen en dan er ff heel goed en strak opzetten.