Eerst heb ik een Derbi Senda Xtreme gekocht, daar een tijdje aan gesleuteld en op leren rijden.

Deze na een tijdje verkocht en eventjes niks gehad.
Tot ik tegen deze Derbi gp1 aanliep voor maar 200 euro, koopje dus met maar 2k op de teller.

Deze toen hij kapot was en helemaal uit elkaar lag omgeruild voor een derbi Senda Xtreme uit 2005. Van Wouter, hij hing vroeger ook ergens hier op het forum rond.

Zo gekocht. Niet heel netjes qua uiterlijk maar op de ketting na prima onderhouden.
Deze heb ik een beste tijd gehad en heb ik in de tijd netjes gemaakt.
Setup bij weggaan was
Airsal 80
Malossi MHR Supermoto
een carb

Deze verkocht om een Drd limited te kopen van bryan (drunken.org op het forum)
Deze was qua uiterlijk heel mooi, opgebouwd door bryan en lopend gemaakt door mij.
Setup was
55cc origineel
55mm krukas (nu ben ik vergeten of het bidalot of brk was)
Yasuni R2 (stage6 versie)
24mm mikuni
v-force

Deze na een tijdje verkocht om een KTM EXC 250 te halen met kenteken
Zo gekocht

Beetje gebeund en netjes gemaakt

Na een tijdje door het bos gescheurd te hebben besloten hem weg te doen omdat ik bij elke rit wel wouten tegenkwam. Was mooi geweest.
Toen de ktm ingeruild op een derbi DRD Racing bij joost (ook wel ergens op het forum denk ik)
Heb geen voor/na foto's, maar dit was hij halverwege

Deze uiteindelijk weg gedaan ivm wat persoonlijke omstandigheden.
Toen een gilera runner 172 Full malossi gekocht (op de uitlaat na)

Maar die is gejat
Nuuuuuu heb ik een rollend derbi drd racing frame gekocht.
Deze wil ik wel helemaal zelf opbouwen. En ik hoop hem tot ik mijn A2 rijbewijs kan halen te houden.
Plannen:
-Velgen spuiten 2tone of 4tone zwart/rood Jammer dat iedereen dat al heeft maar dit past toch het beste bij mijn plannen.
-naven spuiten
-Opnieuw rvs laten spaken
-Frame, achterbrug, prolinkdelen,remadapter achter laten coaten (zijdeglans zwart)
-kappen laten spuiten ( zoals het er nu uit ziet hoogglans zwart)
-Stickers kopen (origineel 85 rood of custom drd 2003 stickers voor een drd racing)
-Voorvork ben ik ook nog niet over uit. Ik wil misschien wel een limited usd maar daar moet ik nog even over na denken. Als ik een limited usd neem zet ik mijn velgen er in met een drd 2003 naaf. Kan ik deze niet vinden wordt het een DRD 2003 voorvork.
-Renthal of protaper Fatbar
-blok kopen en in originele kleur spuiten
Setup ben ik nog niet over uit maar dit ga ik regelen als ik het rollende frame in perfecte staat heb.
ik ben niet rijk dus het project zal niet in een maand af zijn
25-12-2015 update
Brommer zoals hij binnen kwam

wielen eerst rood gespoten, toch niet helemaal tevreden over en opnieuw geschuurd om opnieuw (2tone) te spuiten.

Morgen ga ik verder met het spuiten van de velgen.
Oh, en bryan was ook lekker bezig, deze foto wou ik graag even met jullie delen

Helaas foto's genomen met mijn mobiel, ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken met mijn camera maar dat is niet altijd mogelijk.
update 26-12-2015
Photoshopje gemaakt van hoe hij moet worden. En jaaa de radkap is lelijk maar ik kon geen betere foto vinden van een blauwe 07 radkap.

en sorry frenk

update 28-12-2015
Beetje poetsen beetje doen

Frame en brug zijn nog in prima staat en eigenlijk hoef ik alleen een extra uitlaatophanging te laten lassen voor het naar de coater kan.

Verder velgjes klaar. Binnenkort zwart geanodiseerd rvs laten spaken bij Haan wheels met blanke nippels en rode naaf. Ik laat 4mm spaken dus de naaf moet opgeboord worden.
Ik hoop ze ergens in januari heen te brengen.

update 11-1-2016
GELUKKIG NIEUWJAAAAAR
Vandaag ga ik even een kleine update doen
Als eerst wil ik jullie voorstellen aan het project van mij (13 jarige) broertje

Ik heb even geleden een mooie drd 2003 naaf met schijven gekocht. Deze laat ik spaken in mijn velgen. Ook heb ik een drd 2003 voorvork gekocht MET remmerij. Deze komt morgen, maar helaas ben ik dan op school dus wss wordt dat later deze week.
Ik heb deze vork eigenlijk alleen gekocht om de remmerij later te gaan gebruiken voor op een limited usd. Maar wel ga ik de voorvork opknappen/reviseren om in de brommer te zetten. Dit omdat de kans vrij groot is dat het nog wel even gaat duren voor ik ergens een mooie nette usd tegenkom.

naaf voor + achter in de lak

In het wiel (schijven worden nog netjes gemaakt)

ook worden de wielen binnenkort naar haan wheels gestuurd om ingespaakt te worden (blanke rvs nippels met zwart geanodiseerde spaken)
Hier nog even een leuke foto van de lak

heeee pakketje van dijkman

leuk

spulletje

heeeee, nog een pakje

poes eerst even kijken ( hoofdje draaien )

leuk

Morgen dus hoop ik de voorvork remmerij en radiateur.
Dan een bestelling doen bij rvs paleis en (heel) rustig gaan opbouwen.
O, en vrijdag hoop ik alles terug te hebben van de coater

update 13-1-2016
Het opbouwen kan beginnen

frame terug van de coater, en het is echt heel strak gedaan!

controle van de baas

't is echt strak

beetje opbouwen

nieuw binnenspatbord, met paar stickertjes. misschien trek ik het er ooit nog af of plak ik wat stickers die bij mn brommer passen als hij af is.

Barpadje gekocht

binnenkort gaan we weer verder