Ja het was met de Honda maar alleen een kapote spiegel en kapothandvat, maar heb zelf knie kapot en 2 zere schouders. Maar kwam eigenlijk omdat ik geen achterlicht had en er een heel aardig persoon met 3 strepen paar honderd meter achter mij aan zat.
Buurman heeft mij uit de Berm geholpen
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Derbi is geschorst en zonder ketting en koppelings hevel(geleend voor de Honda). Heb vanmiddag de Honda weer rijdbaar gemaakt maat ik baal wel bij nadere inspectie deuk in de tank, schakel pedaal krom , achter brug verf af, slag in het achterwiel , voorspatbord iets krom, voetsteun voor de helft weg en de schokdemper lek(maar dat was ie al) dus morgen of overmorgen is een grote bestelling doen bij een paar webshops en dan in de kerstvakantie maak ik hem strak met een twist
Yezzz schreef:
julian schreef:Ik zal dit maar even in het chat topic zetten,
Nadat ik de hier op het forum een Tomos tegen kwam, ben ik zelf ook maar is begonnen aan mijn beun tomos flexer.
Flink wat werk aan het frame deuken etc.. lang mee bezig geweest maar er zit vooruitgang in eindelijk...
80 blok zit er al een tijdje onder kevrie moet nog steeds een keer foto's posten . gosteren naar mijn werk gereden met een Honda (3km) en ik erger me kapot aan het slag in het achterwiel. Dus die gaat sowieso direct vervangen worden
Yezzz schreef:
hahahaha kan me enigzins indenken hoe een gaar achterwiel voelt (Vind een wielklem al dikke poep).
En sneeeeelll, ik wil de foto's van honda met 80 blok zieeeeeennnn
zou vanmiddag even proberen een paar foto's te maken. een 80cc honda blok valt wel zeer vies tegen, denk dat een beetje getunde 50cc derbi met snelle uitlaat veel sneller is. maarja comfort van zon honda is 100x beter en onderdelen zijn ook lekker goedkoop
Yezzz schreef:
D25 schreef:zou vanmiddag even proberen een paar foto's te maken. een 80cc honda blok valt wel zeer vies tegen, denk dat een beetje getunde 50cc derbi met snelle uitlaat veel sneller is. maarja comfort van zon honda is 100x beter en onderdelen zijn ook lekker goedkoop
jaloers...... Wil best mijn groene oplossing op alles ruilen voor iets wat onderhoudsvrij is (of in ieder geval geen paar 100 euro per maand kost)
D25 schreef:zou vanmiddag even proberen een paar foto's te maken. een 80cc honda blok valt wel zeer vies tegen, denk dat een beetje getunde 50cc derbi met snelle uitlaat veel sneller is. maarja comfort van zon honda is 100x beter en onderdelen zijn ook lekker goedkoop
Hang er dan een athena op Dan heb je ook nog wat vermogen om mee te spelen
Betreft die deuk in je tank, ik heb nog een vrij nette Yahama DT tank liggen die er denk ik heel mooi op past
Hang er dan een athena op Dan heb je ook nog wat vermogen om mee te spelen
Betreft die deuk in je tank, ik heb nog een vrij nette Yahama DT tank liggen die er denk ik heel mooi op past
ik wil heel graag een honda h100 blok eronder gooien maar moet eerst sparen. en een dt tank gaat denk ik niet mooi passen met het zadel
Yezzz schreef: