Is er misschien iemand die ervaring heeft met GPR uitlaten.
Heb zelf een Leovince op het oog, maar weet überhaubt niet wat deze presteert etc.
Gianelli ook wel eens van gehoord enzo, maar goed. Iemand wel ervaring ? En zou je mij ermee kunnen helpen ?
Alvast bedanktt !
ligt er aan wat je wil. wil je hard optrekken maar lage top kan ik een v6 aanraden. wil je voral wat harder rijden en lekker optrekken is de Gianelli wel een aardige keuze maar ze zijn er vast beter. met die uitlaten tik je de 100 net aan als je alles orgineel hebt behalve tandwieltje.
Mhh, ja in acceleratie mis ik nog het meest.
Toeren beuken hoeft van mijn niet echt. Die snelheid maakt niet zo veel, heb met deze standaard uitlaat al eens 98 gehaald.
Is het verschil goed te merken met ori en v6 ?
ik zou dan voor de metrakit underseat gaan, heb je mooi koppel en nog lekker zwaar geluidje ook uit die ovale/carbonnen demper.
top zal dan rond de 100 liggen bij gpr.
@Supermoto Rider #84
Dankje wel man, had nog nooit van metrakit voor een gpr gehoord.
Als de prestatie's goed zijn en geluidje ook is dat voor mij top.
Weet je misschien nog iemand die een metrakit heeft liggen ?
KoentjeM schreef:@Supermoto Rider #84
Alvast bedankt
Verdiep je eens eerst een beetje in wat er allemaal is voor jou model. kijk wat je mooi vind klinken (youtube) en zoek eens wat fora af. wil je een mooie top hebben van rond de 100 moet je geen v6 nemen. dat is een leuk uitlaatje voor 85 en loopt dan zeker leuk met vroege powerband (dus geen continue toerenbeuken).
Alvast bedankt
Verdiep je eens eerst een beetje in wat er allemaal is voor jou model. kijk wat je mooi vind klinken (youtube) en zoek eens wat fora af. wil je een mooie top hebben van rond de 100 moet je geen v6 nemen. dat is een leuk uitlaatje voor 85 en loopt dan zeker leuk met vroege powerband (dus geen continue toerenbeuken).
v6 zal op gpr zowizo al harder lopen, gpr loopt met standaard pijp al snel tegen de 100 omdat tie ietsje gestroomlijnder is dan een senda. dus zal je dat met v6 ook wel halen.
die metrakit heb ook een redelijke vroege powerband, en door die carbonne demper heb die minder dat 2takt geknetter maar wat mooier geluid vind ik zelf.