Hallo allemaal.
Ik heb een derbi senda, helemaal std behalve ontrgensde uitlaat en tandwielverhouding 12-53.
Nou dacht ik aan een 70 cc + std uitlaat. Ik wil alleen mn top lekker laag houden en meer voor de koppel gaan. Nou is er niet echt heeeel veel keus in 70 cc laagtoerig. De dr70 zou perfect zijn maar kan niet op het nieuwe blok. Dan blijven er nog over: dmp 70 en airsal 70 toch? Iemand ervaring met deze cilinders icm met std uitlaat? En wat wordt dan ongeveer de top? Niet veel hoger toch. Nou had ik ergens gelezen dat die airsal iets sneller is als die dmp? Iemand hier ervaring mee..
Ben er vrij zeker van dat ik geen problemen heb met lezen.
Je gaf me 5 opties. Daarvan vallen er 3 af, omdat ze niet aan mijn vereisten voldoende. Dus dat is 5 - 3 = 2. En laten dat nou precies de 2 zijn waar ik zelf ook al mee was gekomen. Ik wou alleen weten of ik nog een laagtoerige 70 mis. En welke voldoet het best aan mijn eisen.
Dan heb je zowel de Malossi MHR80 replica en de Polini gietijzer 80cc.
Ben bang dat mn top dan te hoog wordt. Wil het liefst niet hoger dan 75. Was het maar zn feest haha
Beiden behoorlijk laagtoerig en vooral veel koppel.
Airsall 80cc met standaard uitlaat ik ook wel leuk hoor
Trekt hem in zijn 2 nog op het achterwiel en gaat naar mijn mening nog niet eens supersnel, plus 2de hands kun je ze vrij goedkoop krijgen
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Als je koppel zoekt,zou ik niet de Airsal 80 nemen.
Die wil toch graag toeren draaien.
Malossi 80 replica met 14mm en standaard uitlaat loopt toch nog 85.
(En je kan gewoon 40 rijden in z'n 6 en gewoon optrekken zonder terug te schakelen..)
garfield schreef:Als je koppel zoekt,zou ik niet de Airsal 80 nemen.
Die wil toch graag toeren draaien.
Malossi 80 replica met 14mm en standaard uitlaat loopt toch nog 85.
(En je kan gewoon 40 rijden in z'n 6 en gewoon optrekken zonder terug te schakelen..)
Begint al bij 4000 toeren te trekken.
Dat is zeker wel tof! Vind alleen de top iets te hoog . Nou ik niet, maar mn ouders en de politie. Dus verder nog aaraders?
Zit verschill in maar doe aub niet, dikke geld verspilling.... Heb het zelf geprobeerd, airsal 70 op ori uitlaat. IS GEEN 140EURO WAARD!! dat kleine beetje verschill...
Rinkeeee96 schreef:Zit verschill in maar doe aub niet, dikke geld verspilling.... Heb het zelf geprobeerd, airsal 70 op ori uitlaat. IS GEEN 140EURO WAARD!! dat kleine beetje verschill...
Zo weinig verschil ja??? Met die conti ging t wel toch?