Bidalot Racing Factory 2012 94cc of parmakit 110cc
-
- Schakelrijder
- Berichten: 128
- Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 12:51
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing Mhr 80
- Locatie: partij
Bidalot Racing Factory 2012 94cc of parmakit 110cc
wat is sneller Bidalot Racing Factory 94cc of een parmakit 110cc?
-
- Pro tuner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
- Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR - Gallery: Honda mtx
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18731 - Locatie: onder een steen in overijssel
Re: Bidalot Racing Factory 2012 94cc of parmakit 110cc
daar vraag je wat
. bidalot 94cc werd wel een lange tijd geclaimt als snelste maar of dat hij dat nog is zou ik zo niet weten,
volgens mij claimde bidalot dat zij 32 pk uit hun setup gehaald hadden . parmakit 110cc moet hard slijten word gezegd.
ik denk dat je met allebei de cilinders geen vermogen of snelheid tekort komt

volgens mij claimde bidalot dat zij 32 pk uit hun setup gehaald hadden . parmakit 110cc moet hard slijten word gezegd.
ik denk dat je met allebei de cilinders geen vermogen of snelheid tekort komt

Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
-
- Pro tuner
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
- Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... 95#p235795
- Locatie: raalte
Re: Bidalot Racing Factory 2012 94cc of parmakit 110cc
en met beide cilinders heb jij geen ervaring...
de bidalot is gewoon een super net afgewerkte cilinder die heel mooi is afgewerkt en van hoge kwaliteit is. tevens vind ik dat de bidalot een veel bredere powerband heeft als een parmakit
de parmakit is alles zo groot mogelijk gemaakt. zodat je de spoelpoorten niet goed kunt afwerken. ook is de cilinder van parmakit slecht afgewerkt.
bij mij gaf de bidalot meer vermogen als dat de parmakit
Als je nog een bidalot blok wil kopen moet je me even een PB doen
de bidalot is gewoon een super net afgewerkte cilinder die heel mooi is afgewerkt en van hoge kwaliteit is. tevens vind ik dat de bidalot een veel bredere powerband heeft als een parmakit
de parmakit is alles zo groot mogelijk gemaakt. zodat je de spoelpoorten niet goed kunt afwerken. ook is de cilinder van parmakit slecht afgewerkt.
bij mij gaf de bidalot meer vermogen als dat de parmakit
Als je nog een bidalot blok wil kopen moet je me even een PB doen
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 971
- Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 12:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race SM 2007 (verkocht)
Derbi senda drd '04 OT (Verkocht)
Kawasaki KDX 125 '92 (verkocht)
Peugeot fox (wheeliemachine) (Verkocht)
Sparta Happy snor (verkocht)
Suzuki DR 125 SM 2010 (verkocht)
Yamaha XT600 43F (1984)
TM Racing 300 '06 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=18813
- Locatie: wolvega
Re: Bidalot Racing Factory 2012 94cc of parmakit 110cc
Bidalot is inderdaad een betere keus. Je hebt iets meer koppel met de parmakut, maar voor het totaal plaatje gewoon de bida kiezen! (Dan heb je ook iets meer keuze aan uitlaten
)

D25 schreef:WAJ AJ U CRYING