Jo mensen, ik wil me brommer gaan spuiten, het gaat om een DRD pro uit 2006. Ik wil het gegoten deel van het frame graag zwart spuiten en de kappen wil ik hoogglans wit spuiten. Maar wat voor soort verf heb ik daarvoor nodig? En hoe kan ik gebroken kappen netjes maken zodat die weer spuitklaar is?
Frame spuiten oke, maar je kappen spuiten is niet praktisch.. Kost meer dan dat je gewoon nieuwe koopt, eerst kappen laten lassen wat zelf repareren word hem toch niet dan primer, lak, blanke lak.. Kost meer dan nieuwe..
DannyB schreef:Frame spuiten oke, maar je kappen spuiten is niet praktisch.. Kost meer dan dat je gewoon nieuwe koopt, eerst kappen laten lassen wat zelf repareren word hem toch niet dan primer, lak, blanke
lak.. Kost meer dan nieuwe..
Als je kappen nieuw koopt ben je veel duurder uit vooral met orginele
inderdaad originelen kappen kosten wel wat ja,
kappen repareren is niet zo moeilijk er is al uitleg over gegeven, en over het spuiten ook.
als je het zelf spuit gewoon motip (er zijn ook andere merken) kopen is niet zo duur en kun je best een mooi resultaat krijgen mits goede voorbehandelingen.
DannyB schreef:Frame spuiten oke, maar je kappen spuiten is niet praktisch.. Kost meer dan dat je gewoon nieuwe koopt, eerst kappen laten lassen wat zelf repareren word hem toch niet dan primer, lak, blanke lak.. Kost meer dan nieuwe..
Als je een complete nieuwe Pro kappenset wilt hebben ben je bijna 1000 euro kwijt, daar kun 10 Derbi's voor spuiten