Xtreme06 schreef:Een DRD03 heeft dubbele schijf vooraan,dit is een Derbi Senda DRD Black Edition
DRD Black Edition, dat zou zo maar even kunnen.
Heb je ook een idee van bouwjaar? Of zijn die DRD Black Editions allemaal dezelfde?
Reden dat ik het vraag, is dat ik graag crossvelgen wil zoeken
Ben gisteren hier in de buurt een set - volgens de verkoper - derbi velgen gaan passen
Mijn as was merkelijk dikker
Ik woon in België, dus het framenummer door het RDW halen, gaat niet lukken.
Het bouwjaar zal iets rond 2004-2005 zijn,maar opzich maakt dat niet zo heel veel uit.
DRD velgen passen in alle DRD's,dus jij moet gewoon een set crossvelgen zoeken met asmaat 15mm.
De velgen die jij aangeboden kreeg zullen van een Xtreme/Xrace zijn,die hebben asmaat 12mm.
Zulke velgen kun je wel passend maken,maar dat is niet zo simpel (voor de achtervelg toch,vooraan is het makkelijk)
Crossvelgen voor DRD's zie je wel niet zo veel,die zijn voornamelijk met Supermoto velgen verkocht namelijk.
weet iemand hoe ik de kickstart buiten gebruik kan nemen door iets weg te laten waardoor die t nie meer doet zeg maar is namelijk al 2x doorgeschoten en geen zin om er veel tijd en geld meer in te steken zit ook al genoeg in heel de brommer is een derbi drd racin '09 laat maar wat weten
mvg Sjoerd
hesseltie schreef:weet iemand hoe ik de kickstart buiten gebruik kan nemen door iets weg te laten waardoor die t nie meer doet zeg maar is namelijk al 2x doorgeschoten en geen zin om er veel tijd en geld meer in te steken zit ook al genoeg in heel de brommer is een derbi drd racin '09 laat maar wat weten
mvg Sjoerd
Rechts is de temperatuursensor, links nippel voor carb verwarming. Nippel moet je afdoppen als je bijv een carb hebt zonder verwarming. Anders loopt je kvs eruit..
hesseltie schreef:weet iemand hoe ik de kickstart buiten gebruik kan nemen door iets weg te laten waardoor die t nie meer doet zeg maar is namelijk al 2x doorgeschoten en geen zin om er veel tijd en geld meer in te steken zit ook al genoeg in heel de brommer is een derbi drd racin '09 laat maar wat weten
mvg Sjoerd
Wat dat je van je kickstarter eraf te halen
Dit, of hele binnenwerkt eruit, maar dan zit je met een gat.
hey ik ben net een leovince v6 onderlangs op me senda xtreme 2009 gezet, wat een tyfus werk zeg al die beugels maken enzo,
maar, ik had hiervoor een std uitlaat met sproeier 80,trok overal lekker door en had een top van 72, nu heb ik gister dus een grotere sproeier erin gezet(90, was de kleinste die ik had liggen) dit had ik gedaan door me carb te draaien zodat ik bij het vlotterbakje kwam.toen heb ik em gestart en hij liep meteen prima, hij trok tussen 4 en 5 duizend toeren wel wat minder maar niet erg merkbaar. maar ik wilde em toch helemaal perfect hebben. toen keek ik naar me bougie net en die was mooi koffiebruin, toen keek ik naar me luchtfilter en toen zag ik dat de luchtfilterslang er maar half opzat, dus veel valse lucht? nu heb ik de slang er goed opgezet en toen een stukje gereden, hij hield veel in tussen 4 en 6 duizend toeren, en begin te trekken tussen 6 en 7 duizend zonder gestotter.bougie eruit gehaald en die was zwart met op het puntje een kleeeeeiiinnnn beeeetje wit, dus een te grote sproeier.. maar nu is mijn vraag welke kan ik het beste halen, ik zat zelf te denken aan 84&86?
iemand ervaring met deze uitlaat en welke sproeier er in de buurt zit(of wat jullie erin hebben zitten in combinatie met alleen een v6) brommer komt uit 2009 en zat nt blok onder, deze is vast gelopen en toen kwam er een ot blokje onder met charmo cilinder