Ik heb laatst een yasuni r2 gekocht zonder ophanging,
Kun je deze nog los kopen? op google niks kunnen vinden behalve een complete set met flens etc voor 50 euro.
Heeft iemand misschien een tekening of iets in die richtig zodat ik de ophanging zelf kan maken?
Bij meerdere brommers en bij de derbi evo limited edition is er een verstelbaar vering (pro link vering). is het mogelijk om dat ook op mijn evo te zetten of moet ik daar een aparte achterbrug voor hebben
Dit zijn dingen waarmee je moet rekening houden voor enkel de achterbrug:
-Andere wiellagers met tussenbus
-De achterrem die bij de brug hoort moet je hebben,dus ook de schijf
-Spacers maken/pasmaken voor de achtervelg te centreren
-De steuntjes voor de ketting geleider etc moeten eraf geslepen worden en de andere kant terug opgelast,aangezien je de achterbrug moet omdraaien
Als je de complete prolink wil passend maken:
-Alles hierboven behalve dat van de achterbrug omdraaien
-Steuntjes op je frame lassen voor de prolink
-Steun op het frame lassen voor het gaspotje
Wat je ook kiest,ik raad je aan om een achterbrug compleet met velg en rem etc te kopen.
Al bij al is het een klusje die redelijk wat tijd en geld in beslag zal nemen.
zo hee. das inderdaat een flinke waslijst. zag het bij de limited en wou het ook bij mijn normalen evo. dan zal ik inderdaad kijken of ik een aftermarket limeted in onderdelen kan opkopen
Heeft iemand ervaring met brommer kopen uit Belgie? Denk dat keuren enzo veel werk is, het is vastloper enzo dus kan wel ander (nl) frame kopen. Maar meer op naam stellen oid. In hoe verre is dit noodzakelijk?
Iemand uit België hier die me kan uitleggen hoe de normale gang van zaken in qua overschrijven in Belgie?
Roelah schreef:Heeft iemand ervaring met brommer kopen uit Belgie? Denk dat keuren enzo veel werk is, het is vastloper enzo dus kan wel ander (nl) frame kopen. Maar meer op naam stellen oid. In hoe verre is dit noodzakelijk?
Iemand uit België hier die me kan uitleggen hoe de normale gang van zaken in qua overschrijven in Belgie?
belgie weet ik zo niet? maar als je er eentje uit duitsland wilt halen heb je de fahrzeugbrief nodig en dan ga je naar de rdw lever je die in en moet je de brommer laten keuren. ik neem aan dat het ook zo in belgie is alleen weet ik niet of belgen ook papierwerk bij hun brommers hebben
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing SM (nieuw gebouwd) R.I.P. Derbi DRD Racing SM 2008 (2008 - 27.01.2016) Chinese 110cc Pitbike (Opgeknapt en verkocht) Minibike (opgeknapt en weggegeven)
Ik ben de eigenaar van een Derbi DRD Racing uit 2008. Ik heb deze vorig jaar gekocht, en door de winter heen helemaal uit elkaar gehaald, behalve het blok. Hij is onderhuids weer netjes gemaakt, voor het echte uiterlijk zoals de kappen heb ik nog geen geld. Nu heb ik een vraag. Mijn Derbi trekt niet lekker door in de 3e versnelling. Hij houd vanaf ongeveer 40% van het maximale toerenbereik in, en verder/harder gaat ie niet. Dan schakel ik naar z'n 4e maar dan zit ik helemaal onderin de toeren. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het klinkt niet alsof ie verzuipt en ook niet alsof ie gesmoord word. Hij doet dit af en toe, of is dit omdat het blok zo lang heeft stilgestaan? Hij tot 3 weken geleden een maand of 6 niet gelopen.
ja lagers als je die niet heb sws c4 lagers in zetten en een pakkingset als je er geen vloeibare pakking in zet en een kering set voor het blok sproeiers om af te stellen
it schiet mij ff te binnen
ja lagers als je die niet heb sws c4 lagers in zetten en een pakkingset als je er geen vloeibare pakking in zet en een kering set voor het blok sproeiers om af te stellen
it schiet mij ff te binnen