ik heb nu een gianelli conti, maar die wil ik nu vervangen door een scr corse chrome onderlangs.
Moet ik dan de corse sm of corse hm hebben? Rij gewoon standaard cilinder.
Verder hoor ik dat de corse veel lawaai maakt, meer dan de conti. Valt daar nog iets aan te doen?
En tot slot hoe zit het met de powerband? Sommige zeggen weer dat die smaller is dan de conti dus later begint te trekken en andere zeggen juist weer het tegenovergestelde. Wat is het nou?
Alvast bedankt
SCR CORSE
-
- Schakelrijder
- Berichten: 132
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:37
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17076
Re: SCR CORSE
conti heeft een powerband van 9000-12000 RPM
scr corse chrome een powerband van 8000-13000 RPM.
misschien kan je met een andere demper een beschaafder geluidje krijgen, maar dat is zonde van het mooie scr corse geluid
scr corse chrome een powerband van 8000-13000 RPM.
misschien kan je met een andere demper een beschaafder geluidje krijgen, maar dat is zonde van het mooie scr corse geluid

-
- Banden plakker
- Berichten: 7
- Lid geworden op: di 05 mei 2015, 17:32
- Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme
Re: SCR CORSE
Oke en weet je ook welke scr corse ik moet hebben?
Heb geen zin om de verkeerde te kopen.
Heb geen zin om de verkeerde te kopen.
-
- Pro tuner
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
- Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... 95#p235795
- Locatie: raalte
Re: SCR CORSE
ze lopen allebei goed.
het schijnt dat de hm harder loopt als een chrome. maar een chrome is minder onderhoud nodig en minder roest gevoelig
het schijnt dat de hm harder loopt als een chrome. maar een chrome is minder onderhoud nodig en minder roest gevoelig
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: SCR CORSE
De SCR Corse chrome is de 50cc variant (loopt het beste op 50cc cilinder)
De SCR Corse HM50/70 is voor de 50 en 70cc cilinder (kan het beste met een 70cc gebruikt worden)
De SCR Corse HM50/70 is voor de 50 en 70cc cilinder (kan het beste met een 70cc gebruikt worden)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 214
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: SCR CORSE
Zou zelf voor de HM50/70 gaan!
Mocht je ooit nog een zwaardere setup willen heb je in ieder geval al een uitlaat met opties!
Mocht je ooit nog een zwaardere setup willen heb je in ieder geval al een uitlaat met opties!
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee