Ik zal blijven updaten, dit omdat het wel fijn is om zelf na elk project terug te kunnen kijken en eventuele kopers kunnen laten zien wat de geschiedenis is. Ik hoop dat er verder leuk gereageerd gaat worden.
Koppakking paar dagen geleden uit geknald omdat ik de kop niet vast genoeg had
Bromfietsshop even gebeld en ik kan pas maandag een nieuwe halen, vandaar besloten gister even met de brommer bezig te gaan.
zo was de voorvork aan 1 kant, en nee dit is nog niet geschuurd, zo zat hij op de brommer. Ik ergerde me hier echt dood aan dus heb besloten ze beide netjes op te knappen, de linkerkant was ook niet super mooi meer. Het is een marzocchi poot maar omdat deze stickers heel duur zijn en enorm lange levertijden hebben heb ik besloten originele kyb stickers te bestellen van de 85 versie, dit ook omdat er 85 achterkappen op komen.
Voor dus
Je zult begrijpen dat het me echt enorm veel tijd heeft gekost deze poten enigzins weer glad te krijgen. Maar na een tijdje schuren primeren spuiten en stickers plakken is dit er uit gekomen.

Stickers zitten onder de blanke lak, wat ze langer moet laten zitten
Let niet op de velgen en de velgrand, die zijn helemaal vies en vet van mijn vingers.
Voca glimt ook weer

van de voca heb ik nog geen betere foto was pas klaar toen het al donker was.
Ga morgen alles poetsen en polijsten ed
Achterbrug btw ook gepolijst, vind hem best netjes