Mclaren schreef:Kom ook pas om 8 uur 's avonds van school terug.
Echt geweldig, zo'n dagen waar je om 7 de deur uit komt en 8 pas terug bent.
hoelang is het reizen voor jou dan?
Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug, maar had ook nog eens les van 8:45-18:00 en 's avonds gaan de bussen maar 1x per uur...
das ook mooi kut ik heb zelf eerst een jaar lang 40 km op een dag moeten fietsen oftewel dan zit je 2 uur per dag op de fiets en toen met de brommer maar dan krijg je ook veel vrije tijd extra
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Mclaren schreef:Kom ook pas om 8 uur 's avonds van school terug.
Echt geweldig, zo'n dagen waar je om 7 de deur uit komt en 8 pas terug bent.
Herkenbaar, ik ben ook van 6 sochtends tot 7 savonds van huis weg, met de brommer zou dat heel veel tijd schelen, maarja.... Kut OV is toch een tikkie goedkoper
Hahahaha ik heb het 2 weken volgehouden elke dag met de brom erheen, jammer dat me weekend baantje niet genoeg oplevert om me rijbewijs te kunnen betalen wanneer ik ook nog om de 2 dagen moet tanken
zit een beetje werk aan en als je dat voorspatbord opnieuw blauw maakt is het zeker een goed ding.
Mankeert me teveel aan om alle kappen te doen nieuw stuurslot en dan het blok ook nog nalopen met 27k erop wacht liever op een nettere.. als die ooit komt
als je een nette wilt moet je gewoon langs een grote dealer gaan die nog een nieuwe heeft staan je kunt niet verwachten dat brommers 100% net en orgineel zijn tweedehands ( tenzij je de gpr van jasper koopt natuurlijk )
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
D25 schreef:als je een nette wilt moet je gewoon langs een grote dealer gaan die nog een nieuwe heeft staan je kunt niet verwachten dat brommers 100% net en orgineel zijn tweedehands ( tenzij je de gpr van jasper koopt natuurlijk )
Verwacht hem niet 100% maar deze brommer heeft gewoon schade, niet gebruiksporen.
D25 schreef:als je een nette wilt moet je gewoon langs een grote dealer gaan die nog een nieuwe heeft staan je kunt niet verwachten dat brommers 100% net en orgineel zijn tweedehands ( tenzij je de gpr van jasper koopt natuurlijk )
Mijn tijden op het forum kloppen niet met de realtime tijden. Ik moet hem toch op GMT + 1 hebben staan? Bij mij loopt alles op het forum qua tijd 1 uur achter
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
Ja ik vroeg het mezelf gewoon af, zie al een tijdje dat het forum bij mij een uur achterloopt. Maar onderop staat alle tijden gmt+1 en dat heb ik bij instellingen ook.
Maarja boeie
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..