

mobiele zaagmachine en brommer in een tegenwoordig noemen ze dat multitaskingDerbi-DRD-Oss schreef:DerbiSendaWouter schreef:Waarom heb je een cirkelzaagblad op je achterwiel en waarom zou je dat cirkelzaagblad weggooien?![]()
![]()
![]()
Serieus wil je hier nog antwoord op hebben ook ?
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Ik heb er ook lang op moeten wachten/lang naar moeten zoeken in deze staat...Boeki schreef:Tjonge, dat die dingen nog bestaan, joh.
Nouja, leven..D25 schreef:leeft er ook weer een
hahahaha 520 meuk troep beunhazerij, bryan rijd al sinds hij dat hok heeft met dezelfde slick voor waar nog geen halve mm vanaf is, zoveel heeft hij geredenJvS schreef:Verkoop die 520 maar snel en koop een 530 ofzo.
Waarom? Ask Bryan.
lc4 is nog betrouwbaarder en duurzamer, die shit loopt nog niet kapot met 2taktolie, zand, zuiker en meel door de benzine. Zelfs als die dikke vette lompe luchtenberg zo'n lc4 blok rijd blijft het heel.gemonde schreef:520 is voorzien van het rfs blok. Beste blok dat ktm ooit heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het nie kapot kan, want dat kan alles. Maar het zijn absoluut geen slechte motoren. Bij 200 uur komen klepseals een keer aan de buurt en voor de rest kan de orginele zuiger en het orginele bigend makkelijk 400 uur halen. Op amerikaanse fora zijn is er zelf 1 die is bij 840 uur voor de eerste keer open geweest. (op kleppen stellen na) En de zuiger was nog niet op, wand niks aan de hand en die man heeft big end gewoon laten zitten.
Als je pech hebt en je koopt iemand anders zijn ellende. Ja dan kost het je 1,5k maar dat kan bij elke motor. Keer zand happen en pech gehad. Maar om nu te zeggen verkoop maar snel, bullshit. 530 en 500 zijn qua betrouwbaarheid minder dan de rfs blokken. Zelfde geld omtrent de husaberg blokken.
pizzabezorger schreef:lc4 is nog betrouwbaarder en duurzamer, die shit loopt nog niet kapot met 2taktolie, zand, zuiker en meel door de benzine. Zelfs als die dikke vette lompe luchtenberg zo'n lc4 blok rijd blijft het heel.gemonde schreef:520 is voorzien van het rfs blok. Beste blok dat ktm ooit heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het nie kapot kan, want dat kan alles. Maar het zijn absoluut geen slechte motoren. Bij 200 uur komen klepseals een keer aan de buurt en voor de rest kan de orginele zuiger en het orginele bigend makkelijk 400 uur halen. Op amerikaanse fora zijn is er zelf 1 die is bij 840 uur voor de eerste keer open geweest. (op kleppen stellen na) En de zuiger was nog niet op, wand niks aan de hand en die man heeft big end gewoon laten zitten.
Als je pech hebt en je koopt iemand anders zijn ellende. Ja dan kost het je 1,5k maar dat kan bij elke motor. Keer zand happen en pech gehad. Maar om nu te zeggen verkoop maar snel, bullshit. 530 en 500 zijn qua betrouwbaarheid minder dan de rfs blokken. Zelfde geld omtrent de husaberg blokken.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Joram schreef:pizzabezorger schreef:lc4 is nog betrouwbaarder en duurzamer, die shit loopt nog niet kapot met 2taktolie, zand, zuiker en meel door de benzine. Zelfs als die dikke vette lompe luchtenberg zo'n lc4 blok rijd blijft het heel.gemonde schreef:520 is voorzien van het rfs blok. Beste blok dat ktm ooit heeft gemaakt. Ik zeg niet dat het nie kapot kan, want dat kan alles. Maar het zijn absoluut geen slechte motoren. Bij 200 uur komen klepseals een keer aan de buurt en voor de rest kan de orginele zuiger en het orginele bigend makkelijk 400 uur halen. Op amerikaanse fora zijn is er zelf 1 die is bij 840 uur voor de eerste keer open geweest. (op kleppen stellen na) En de zuiger was nog niet op, wand niks aan de hand en die man heeft big end gewoon laten zitten.
Als je pech hebt en je koopt iemand anders zijn ellende. Ja dan kost het je 1,5k maar dat kan bij elke motor. Keer zand happen en pech gehad. Maar om nu te zeggen verkoop maar snel, bullshit. 530 en 500 zijn qua betrouwbaarheid minder dan de rfs blokken. Zelfde geld omtrent de husaberg blokken.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd en nog vele jaren!MiKeY schreef:Tering...weer een jaar jonger...ownee, ouder...
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens