Op zondag 19 april organiseren wij weer een meeting in Wamel. Omdat wij in de herfst een erg leuke meeting hadden wilden wij dit graag nog een keer doen.
Vorige meeting:
https://www.youtube.com/watch?v=-ZNIkrTOxNU
Aanvang:
12:00 PWA Brug in Beneden-Leeuwen (carpool)
12:15 Tanken
12:30 Start van de tour
13:00 Tanken
13:15 Mac Donalds
14:00 Verder met de tour
14:30 Einde tour en tijd om te sprinten, kloten, etc.
?? Einde meeting
De tijden zijn enkel een schatting, echter de aanvang is een vast tijdstip en op 12:15 zijn wij weg bij de carpool van de PWA(Prins Willem-Alexander) brug
De route van 40/45 km word niet vrijgegeven op facebook, wel kan ik verklappen dat hij vol lekkere bochten zit

Geleerd van de vorige meeting hebben we een aantal regels gemaakt om de meeting nog veiliger en gecontroleerder te laten verlopen:
-Alleen SCHAKELbrommers zijn welkom, kom dan ook niet op je supersnelle aerox, want het is een schakelmeeting. Ook andere motoren, quads, etc zijn welkom. Als het maar schakelt

-Zorg dat je brommer goed rijdt en dat beide remmen goed functioneren.
-Maak geen onnodig overlast als we aan het rijden zijn, aan het eind van de middag komen we op een plek waar je lekker kunt burnen, wheelieen, etc.Er zal dan aangegeven worden dat je je gang kunt gaan.
-Houd je zo veel mogelijk aan de verkeersregels
-Ik zal de groep leiden, haal mij dan ook NOOIT in, zo kan de hele groep de verkeerde weg nemen. (er zal ook 1 van ons achter op rijden zodat we niemand verliezen)
-Als de voorste rijder (ik) stopt, dan stopt iedereen.
-We raden aan om niet met een brommer te komen die de 65 km/h niet haalt.
-Het word gewaardeerd als je je afmeld als je tussendoor de groep verlaat.
We doen ons best om geen overlast te maken en om de politie weg te houden, mocht de politie toch langskomen, dan zijn wij ons niet verantwoordelijk voor boetes, WOK-meldingen etc. (Vorige meeting is politie-vrij gebleven)
Tijdens de meeting zal er veel gefilmd worden, uit het film-materiaal zal ik weer een mooie aftermovie maken. Vorige meeting was er helaas bijna niet gefilmd, maar met al 4 aangemelde GoPro's verwachten wij een zeer mooie aftermovie deze keer.
Mocht je ons tijdens de meeting kwijt geraakt zijn, of kun je de carpool niet vinden, dan kun je ons bellen of appen op:0634331504
Dus, ik zie jullie allemaal 19 April (12:00) bij de PWA brug carpool in Beneden-Leeuwen ?
Neem je Schakelvrienden mee !
Voor extra informatie:0634331504
Mvg,
Maarten