Derbi gpr 2003 replica.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Honda Dax, Honda cb50j, Honda xr250r
Derbi gpr 2003 replica.
Beste mensen,
Allereerst hallo allemaal. Ik ben nieuw.
Nu zit ik met een aantal vragen/problemen, namelijk:
Ik sta op het punt een Derbi gpr replica uit 2003 aan te schaffen, met de koplampunit boven elkaar. De brommer heeft 2 aandachts puntjes, de claxon werkt niet en het scharnier van de opbergruimte is in gescheurd.
Mijn vragen zijn:
-Wat moet ik maximaal voor dit brommertje neerleggen?
-Zijn deze brommers onderhouds vriendelijk?
-Waar staat het woord 'replica' voor, aangezien alle derbis uit 2003 het woord replica in hun titel dragen.
-Zijn de water gekoelde blokjes betrouwbaar?
-Wat is de beste begrenzer voor deze brommertjes?
Ik heb altijd honda 4 taktjes gereden/versleuteld, dus ik ben vrij nieuw in de Derbi bromtorretjes.
Groeten Ferri
Allereerst hallo allemaal. Ik ben nieuw.
Nu zit ik met een aantal vragen/problemen, namelijk:
Ik sta op het punt een Derbi gpr replica uit 2003 aan te schaffen, met de koplampunit boven elkaar. De brommer heeft 2 aandachts puntjes, de claxon werkt niet en het scharnier van de opbergruimte is in gescheurd.
Mijn vragen zijn:
-Waar staat het woord 'replica' voor, aangezien alle derbis uit 2003 het woord replica in hun titel dragen.
Ik heb altijd honda 4 taktjes gereden/versleuteld, dus ik ben vrij nieuw in de Derbi bromtorretjes.
Groeten Ferri
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD anniversary #85
Re: Derbi gpr 2003 replica.
Hoi allereerst wat je er voor wil neerleggen kan je heb beste zelf beslisen ligt aan de km stand het uiterlijk enz. Derbi is naar mij mening wel onderhouds vriendelijk maar dat ligt er ook aan hoe je er mee omgaat. het woord replica betekent kopie maar dat weet ik voor de rest niet hoe dat zit . alle derbi blokken zijn watergekoeld en trouwens am6 blokken ook dus lijkt het mij zeker betrouwbaar. de beste begrenzer is denk ik gwn een eurobegrenzer maar hou er rekening mee dat die iligaal is en dus op een goede plek moet verstoppen ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt ik rij zelf ook nog niet zo lang derbi en als ik het fout heb word ik wel verbetert door iemand anders hier 

- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
Hangt allemaal af van de staat van het blok, de kilometerstand, het onderhoud dat er aan gepleegd is, het algehele uiterlijk van de brommer. Is zo niet te zeggen.
De Derbi's die ik tot nu toe gehad heb (3 exemplaren) hadden vrijwel geen onderhoud nodig. Dit hangt ook af van hoe je je brommer verzorgt en of er al veel onderhoud aan gepleegd is. Standaard dingen als olie, ketting + tandwielen en remmen zul je altijd hebben.
Ze heten replica, omdat ze qua uiterlijk echte racemotoren moeten voorstellen.
Jahoor, mits je het onderhoud goed bijhoudt.
Gewoon niet begrenzen, krijg je alleen maar problemen mee. Mocht je het toch echt willen, neem dan gewoon een eurobegrenzer.
Hangt allemaal af van de staat van het blok, de kilometerstand, het onderhoud dat er aan gepleegd is, het algehele uiterlijk van de brommer. Is zo niet te zeggen.
De Derbi's die ik tot nu toe gehad heb (3 exemplaren) hadden vrijwel geen onderhoud nodig. Dit hangt ook af van hoe je je brommer verzorgt en of er al veel onderhoud aan gepleegd is. Standaard dingen als olie, ketting + tandwielen en remmen zul je altijd hebben.
Ze heten replica, omdat ze qua uiterlijk echte racemotoren moeten voorstellen.
Jahoor, mits je het onderhoud goed bijhoudt.
Gewoon niet begrenzen, krijg je alleen maar problemen mee. Mocht je het toch echt willen, neem dan gewoon een eurobegrenzer.
Always Strive And Prosper
-
- Beginnende Derbi fan
Hey,
Hartelijk dank voor het snelle antwoorden.
Om nog even op de eerste vraag terug te komen;
De kappen zijn in goede staat, met hiet en daar een krasje. Het blok ziet er netjes uit, geen roestplekjes ofzo. Er zit een v6 uitlaatje onder, de kilometer stand is 17800 kilometer, en de zuiger is vervangen bij ongeveer 15000 km.verder doen de claxon het niet en is het scharnier van de opbergruimte iets ingescheurd. Wat moet ik hier voor betalen?
Om nog even terug te komen op de begrenzer, het brommertje loopt 80 en er is vier keer in het jaar controle bij ons in de buurt. Dus ik moet of een begrenzer, of een nieuwe prop in de uitlaat maken denk ik.
De rest van de vragen zijn prima beantwoord.
Hartelijk dank voor het snelle antwoorden.
Om nog even op de eerste vraag terug te komen;
De kappen zijn in goede staat, met hiet en daar een krasje. Het blok ziet er netjes uit, geen roestplekjes ofzo. Er zit een v6 uitlaatje onder, de kilometer stand is 17800 kilometer, en de zuiger is vervangen bij ongeveer 15000 km.verder doen de claxon het niet en is het scharnier van de opbergruimte iets ingescheurd. Wat moet ik hier voor betalen?
Om nog even terug te komen op de begrenzer, het brommertje loopt 80 en er is vier keer in het jaar controle bij ons in de buurt. Dus ik moet of een begrenzer, of een nieuwe prop in de uitlaat maken denk ik.
De rest van de vragen zijn prima beantwoord.

- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
Als je een foto hebt kan ik pas echt goed antwoorden. En wat vraagt de eigenaar zelf voor de brommer?
Ik zou gewoon een prop in de uitlaat doen, een begrenzer is echt slecht voor je ontsteking. En werkt de elektrische start wel?
Ik zou gewoon een prop in de uitlaat doen, een begrenzer is echt slecht voor je ontsteking. En werkt de elektrische start wel?
-
- Beginnende Derbi fan
Dit is 'm, niet snel wegkopen he:p
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
Dat is een nette prijs, als je hem daarvoor kunt kopen heb je een goede deal. Zorg dat je voor de koop wel weet of alles nog werkt, zoals elektrische start, kilometerteller etc.
- Oreo
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone - Locatie: Ter Aar
Lijkt geen verkeerde prijs! Mits ie voor de rest niet helemaal verknald is. Check het frame even en let op de kleine dingetjes zoals voorvorsluitrubbers, scheurtjes e dloaded schreef:Dit is 'm, niet snel wegkopen he:p
Wat denken jullie?
No free rides, gas or ass!
-
- Beginnende Derbi fan
Hartelijk dank heren! ik denk dat mijn vraagjes wel beantwoord zijn, ik ga de beste man mailen.