Airsal 80cc set up
-
- Schakelrijder
- Berichten: 120
- Lid geworden op: di 08 apr 2014, 22:15
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
Airsal 80cc set up
Hallo, heb dus een Airsal 80cc gekocht en heb hem met een paar dagen wss binnen. Ik hoef geen super hoge top te hebben maar een auto wheelie zal mooi zijn. Zou dat kunnen lukken met deze set up? :21mm carb met powerfilter zat te denken aan twinair. Malossi vl6 membraam std ontsteking. MK prorace uitlaat / SCR corse racingline 85 ( andere suggesties zijn welkom, graag bovenlangse uitlaat)
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Airsal 80cc set up
Met een Pro Race uitlaat is het 100% wheelie.
RL85 geen ervaring.
RL85 geen ervaring.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Schakelrijder
- Berichten: 120
- Lid geworden op: di 08 apr 2014, 22:15
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
Re: Airsal 80cc set up
Iemand zei ook dat ik langere tapeinden hiervoor moest hebben, zo ja welke maat moeten deze zijn? En een Malossi VL6 membraam is prima?
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Airsal 80cc set up
Voor een 80cc Airsal heb je geen langere tapeinden nodig.
Een Malossi VL6 membraan is een veel gebruikt en goed membraan.
Een Malossi VL6 membraan is een veel gebruikt en goed membraan.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- mathijsb
- Tuner
- Berichten: 385
- Lid geworden op: do 30 aug 2012, 10:36
- Vervoersmiddel: Puch maxi S, Derbi senda R xtreme 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8874
- Locatie: diepenheim
Re: Airsal 80cc set up
zou geen vl6 nemen, al te vaak gezien dat er stukken van de klepjes afbreken
voor een ot blok heb je geen langere tapeinden nodig, voor nt vgm wel, aangezien een originele nt cilinder een losse binnen kop heeft en de tapeinden niet door de buitenkop komen, en een airsal80 heeft geen losse binnenkop dus denk dat je dan wat langere tapeinden nodig bent
voor een ot blok heb je geen langere tapeinden nodig, voor nt vgm wel, aangezien een originele nt cilinder een losse binnen kop heeft en de tapeinden niet door de buitenkop komen, en een airsal80 heeft geen losse binnenkop dus denk dat je dan wat langere tapeinden nodig bent
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.