Iedere uitlaat voor een am6 brommer zou moeten passen, misschien alleen een beetje kloten met de ophanging. Een onderlangse uitlaat moet niet al teveel problemen geven denk ik, en die zijn ook goed tweedehands te krijgen!
Aan je naam te zien ga ik er vanuit dat je in de buurt van vlissingen woont, mocht je hulp nodig hebben met afstellen oid, dan kan je me wel ff een pb'tje doen.
welke uitlaat past op de cpi sm?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Skyteam Dax (Sold)
MotorHispania RYZ Pro SM (Sold)
Derbi Senda DRD 2010 - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 02#p249102
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Cpi sm met am6 motorblok
Re: welke uitlaat past op de cpi sm?
Ja dat klopt ja! Ik woon inderdaad in vlissingen haha jij ook?
Ik ben nog een geschikte uitlaat aan het zoeken.
Ben op me gemakje ook een aantal nieuwe onderdelen aan het bestellen omdat hij binnenkort volledig uit elkaar gaat en alles opnieuw gestraald en gespoten word.
Dus vanaf de grond af aan opnieuw opbouwen.
Het stralen kan ik gelukkig zelf omdat ik een straalkabine heb.
Het is wel een cpi dus weet niet of ik het project hier in kan zetten of dat er mensen zijn die hier tegen zijn aangezien dit wel een derbi forum is. haha
Gr Tim
Ik ben nog een geschikte uitlaat aan het zoeken.
Ben op me gemakje ook een aantal nieuwe onderdelen aan het bestellen omdat hij binnenkort volledig uit elkaar gaat en alles opnieuw gestraald en gespoten word.
Dus vanaf de grond af aan opnieuw opbouwen.
Het stralen kan ik gelukkig zelf omdat ik een straalkabine heb.
Het is wel een cpi dus weet niet of ik het project hier in kan zetten of dat er mensen zijn die hier tegen zijn aangezien dit wel een derbi forum is. haha
Gr Tim
gewoon doen ! 

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: cpi sm 50 cc
ik heb ook een cpi sm,
maar wel met orgineel blok, welke uitlaten kennen daar allemaal onder?
want heb een nieuwe uitlaat nodig omdat me kathalisator los zit en hij daarom geen toeren maakt
heb nou gewoon de orginele der onderligge
maar wel met orgineel blok, welke uitlaten kennen daar allemaal onder?
want heb een nieuwe uitlaat nodig omdat me kathalisator los zit en hij daarom geen toeren maakt

heb nou gewoon de orginele der onderligge