geloof mij nu maar. Ik heb er een half jaar mee rond gereden... Ik kon van de 4 naar de 6 en hij kwam nog vooruit (was niet heel snel maar hij kwam er wel). De setup is dus gewoon goed. Als je me nog niet gelooft, heb er een topsnelheid mee gehad van 85 in het zand, dus kracht heeft ie genoeg.
Klopt, moet ook wel kunnen. Hij houdt ook een beetje in net voor de powerband.
Grotere/kleinere sproeier misschien of gasnaald?
Luchtschroef staat 1,5 slag naar buiten.
21mm dellortho met 92 sproeier nu.
kevrie schreef:geloof mij nu maar. Ik heb er een half jaar mee rond gereden... Ik kon van de 4 naar de 6 en hij kwam nog vooruit (was niet heel snel maar hij kwam er wel). De setup is dus gewoon goed. Als je me nog niet gelooft, heb er een topsnelheid mee gehad van 85 in het zand, dus kracht heeft ie genoeg.
Derbi-Power schreef:Klopt, moet ook wel kunnen. Hij houdt ook een beetje in net voor de powerband.
Man man man man, wat ben jij stront eigenwijs zeg
Gooi nou die 13 erop
Derbi-Power schreef:Klopt, moet ook wel kunnen. Hij houdt ook een beetje in net voor de powerband.
Man man man man, wat ben jij stront eigenwijs zeg
Gooi nou die 13 erop
Maar dat stotteren voor de powerband komt niet van een tandwiel, neem ik aan.
Dat ligt aan de afstelling, dan is de gasnaald handig om te verstellen toch?
Dat stotteren voor de Powerband komt van de afstelling. GAsnaald helpt niet is fijnafstelling. Gewoon beginnen met afstellen. Maar met een 13 vtw ga je echt niet langzamer ( nu loopt hij nl niet in 5 en 6 en dan misschien wel) Die 13 kan net het verschil maken dat je hem wel in zijn powerband krijgt in zijn 5 en 6.
85 haal je echt nog wel