______________________________________________________________________________________________________
Story
Hallo! Sinds een maand of 2 heb ik terug een Derbi gekocht!
Ik had een MBK Booster als vervangbrommer gekocht voor 400euries en na zelf spuiten er een 700euries uitgehaald

Dus ik had al een Derbi Senda Xtreme van het jaar 2005 maar wou iets anders, meer opvallend? dus voor een mooi prijsje een Gpr nude kunnen kopen, laatst deze week herspoten omdat maat van me remolie had gemorst op kap enjah..

Derbi Senda Xtreme 2005 (zo gekocht)

zo op het einde, met Conti eronder top van 85+ wel tevreden ervan maar had erg hoog bod met redelijk hoog aantal kmstand dus verkopen was de zaak!

Dan MBK Booster, was echt een beunbrommer.. foto's tijdens en na

Stage 6 uitlaat, lekker ding

Gedaan! Ding ging ook 90+ en vond dat wat snel voor scooter

Derbi GPR Nude met een 14.xxx kms! leuk ding

Dan verleden week herspoten

Wat er nog aan veranderd is een Turbokit GP erop, normaal zit hij er volgende week op en dan het gat onder de kont

Meer foto's volgen!

________________________________________________________________________________
UPDATE
________________________________________________________________________________
Oke dus alles loopt goed, volgende week toch maar eens afstelle want

Turbokit zit er op + Airsal en wel blij over de resultaten

Daarnaast volgende week eens kijken om traanplaat te plaatsen onder het kontje waar de originele uitlaat zat en mooi toewerken + kijken om de onderste kap, kuip te late passen want turbokit kan er niet in

Zo staat hij er nu bij, vuil

Ook ben ik even aan het weze kijke geweest en dit viel me wel op
Vin het wel iets hebben en heb zelf nog die kap van mijn xtreme geweest

+ Ga hem ook opnieuw spuiten want ben totaal niet blij met de verf, kleur.. moet kawasaki groen worden + wit, zoals hij nu is maar veeeeel netter

Updates volgen!