Ik wil een leovince v6 op mijn derbi drd racing 2008 gaan zetten. Maar waar kan ik hem het beste kopen, en natuurlijk het goedkoopste?

MVG, beunhaas
Sproeiers.beunhaas schreef:Kan je die er gewoon op doen, zonder iets extra's te moeten kopen?
En past die er zeker goed op? zit die bocht goed, niet te ver naar buiten?
Met leo vince ? 13-53 iets van 85 op de teller, dus zal zon 80 echte zijn.beunhaas schreef:o, ok zodra ik geld heb ga ik er eentje op beunen. Maar ff een vraag ik rij met een 17.5 cabr, en 13-53 hoe hard ga ik dan ongeveer.
En hoe hard als ik er 12-53 op doe. Want ik mag niet veel harder als 70, een beetje zal echt niet uit maken maar toch.
je trekt met 13-53 juist minder snel op lijkt mij. alleen met 11-53 moet je veel vaker schakelen. als je dat een beetje rap kan dan ben je zeker snellerAlexSenda schreef:Ja, maar minder erg dan bij 11-53, als je 13-53 neemt, dan trek je ook nog eens sneller op, en je hebt hogere top.
en wat vind jij van 12-53?Huug schreef:je trekt met 13-53 juist minder snel op lijkt mij. alleen met 11-53 moet je veel vaker schakelen. als je dat een beetje rap kan dan ben je zeker snellerAlexSenda schreef:Ja, maar minder erg dan bij 11-53, als je 13-53 neemt, dan trek je ook nog eens sneller op, en je hebt hogere top.
Toen ik het hoorde leek het me ook sterk, had toen net mn brommer opgevoerd, en maakte redelijk wat overtoeren met 11.Huug schreef:je trekt met 13-53 juist minder snel op lijkt mij. alleen met 11-53 moet je veel vaker schakelen. als je dat een beetje rap kan dan ben je zeker snellerAlexSenda schreef:Ja, maar minder erg dan bij 11-53, als je 13-53 neemt, dan trek je ook nog eens sneller op, en je hebt hogere top.