hahaha nee dat gaan we niet doenJoost27 schreef:Jazeker dat is zo, alleen plak er ff derbi stickers op

hahaha nee dat gaan we niet doenJoost27 schreef:Jazeker dat is zo, alleen plak er ff derbi stickers op
Thanks!HardWithStyle schreef:Leuke setup!
Uiteraard, dat zal ik ook zeker doen!HardWithStyle schreef:Wel een filmpje maken als ie weer loopt he
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Dat het minder goed is geloof ik je wel mee, maar het was al gepolijst hoor ik heb het zelf niet gedaan haha.Joram schreef:Waarom gepolijst? Verneukt juist je mengselsnelheid.
hehe dom van meJoram schreef:Hij heeft AM6 hé
haha dankjewel! het is inderdaad die maat moet alleen nog bestellen, maar dat doe ik als het lijstje af is anders blijf ik bestellenKREGO schreef:hehe dom van meJoram schreef:Hij heeft AM6 hé![]()
je kan ook adaptors kopen voor die orginele nippel (de orginele is bij mijn weten 1/8 draad)
succes verder![]()
edit; om men foutje goed te maken heb ik het nogeens opgezocht http://k-parts.nl/afdichtplug-temperatu ... x1-25.html
is inderdaad m14x1.25 voor jouw blokje.
Oh ja maar dr moet toch een temp meter inJoost27 schreef:Kunt meestal ook bij de gemiddelde bouwmarkt een verloopje halen, of als afdichting een originele erin draaien
ja zeker gaat dat lopen!wouter.. schreef:Gaat zeker goed lopen. Over paar weekjes hoop ik ook 88xtreme te hebben
alles op t gemakske hoor is t beste!wouter.. schreef:Jep maar voordat ik het heb duurt wel 3 weekjes en dan nog opbouwen