Ik heb dus een derbi senda, ligt op t moment uit elkaar aangezien alles word gespoten, nu heb ik dus wat tijd voor het blok, ik wil dus graag weten, mn blok Is nog volledig begrenst ik heb een yasuni cross(prop eruit) maar luchtfilter carb enz is begrenst, als ik dit ga ontgrenzen gaat dit dan meer of minder verbruiken? En krijg ik hier weer wat betere trekkracht van?
Mvg djorn
Derbi Ontgrenzen
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Re: Derbi Ontgrenzen
Gaat meer verbruiken en als je alles goed ontgrenst en die snelle uitlaat er onder doet trekt hij sneller op, althans, als je alles goed doet.
- Derbi95
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Meer en ja
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing #85 2011
Suzuki TS50XK (verkocht)
Suzuki TSX (verkocht)
Honda MTX sh (verkocht)
Mijn derbi liep met standaard ontgrensde uitlaat maar met begrensde carb 1:23. Nu is ook de carb ontgrensd, trekt hij veel beter en is hij zuiniger! 1:26 nu. Misschien was een en ander eerder niet goed afgesteld?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
Ik hoorde ook iets over een ongrensplaat? Als je die eruit zou halen Had die meer trekkracht en een hogere top? Ik heb er op t moment een Yasuni Cross uitlaat onder zitten, heb alleen het luchtfilter tot nu toe ontgrenst, welke dingen kan ik nog meer en wat Is een goeie afstelling voor zo veel mogelijk trekkracht?