naar Brabant gereden en voor 650 mee naar huis genomen.
Als eerste de originele kentekenplaathouder eraf gehaald en het kenteken achterin het spatbord gedaan, blokolie ververst en een paddockje gemaakt.


Na een week me Rijbewijs te hebben cilinder in elkaar gelopen


Nieuwe Airsal 50 cc.

en neon strips erop


Mk thrower van een collega gekregen.


wat minder als een jaar met de brommer overal naar toe gereden en toen een Beta kwark erbij gekocht voor dagelijks vervoer.

begonnen met het strippen van me derbi.

en na twee weken begaf de beta cilinder het ook



70 cc Airsal voor de beta.

derbi frame verder gestript.



zelf begonnen met schuren want ik wou in eerste instantie zelf het frame spuiten, maar de lokale spuiterij gaf zon goede prijs voor stralen en spuiten van het frame dat ik hem maar gewoon heb weggebracht.


losse onderdelen zelf gespoten.

naven en spaken zwart gespoten.


velgen in de grondlak.

en in de witte verf.


Voca 80 gekocht. Was zogenaamd compleet maar word zonder demper klem opgestuurd


uitlaatje opknappen



rollend frame met nieuwe voorvork keeringen, kettingspanners, radiateur rubbers en overal nieuwe lagers.


deze week pakketje binnen gekregen


Airsal 80 cc.
doppler endurance krukas.
malossi VL6 membraam.
metrakit 28 mm spruitstuk.
extreme koppelingsplaten met veren.
c4 Krukaslagers met keeringen.
pakkingset.
Updates volgen
