hoeveel zou ik voor mijn drd krijgen?
1600/1700 euro moet misschien net te doen zijn?

graag jullie mening
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
denk dat 1600 nrt te doen isgprrijder schreef:ja drd´s zij niet zo veel meer waard maar die van jou is super netjes en usd enz ik denk 1500/1800 (je moet een liefhebber vinden)
(ik) zou er wel 1600 voor geven maar je moet echt een liefhebber vinden aangezien je jou model ook onder de 1000 kan krijgen (niet zo netjes)Daantjeuuuu schreef:denk dat 1600 nrt te doen isgprrijder schreef:ja drd´s zij niet zo veel meer waard maar die van jou is super netjes en usd enz ik denk 1500/1800 (je moet een liefhebber vinden)
denk dat die zo het meeste oplevertXtreme06 schreef:Misschien dat vork apart verkopen en dan een (zwarte) originele voorvork in de plaats monteren het meeste opbrengt?
Tis maar net wat je liever hebt,het geld of deze btw prachtige brommer verkopen zoals hij nu is.
ik zeg heel niet dat ik hem wegdoegprrijder schreef:Maar nu de vraag waarom wil je hem weg doen?
''Helemaal orgineel'' ''trekt echt super snel door''Daantjeuuuu schreef:21duizend
blok helemaal orgineel en nooit problemen mee gehad, gaat nogsteeds als de brandweer, trekt echt super snel door