JoostvanK schreef:Ja doe maar 20Ml ofzo dan zit je wel goed.
1 tank is genoeg want daar rij je al snel 100km mee en dan is een alu cilinder zo goed als ingereden.
Succes ermee
Hartstikke bedankt! Ik leg hem er vrijdag onder en dan begin ik met afstellen, als dat goed is ga ik hem rustig inrijden en met het oliepompje blijven rijden en dan wat extra in de tank doen is ideaal;)
is ook niet helemaal ideaal deed ik ook tot zaterdag me brommer vastliep doordat de oliepomp was gestopt ik ga nou ook gewoon mengen weet je 100% zeker dat hij olie krijgt en hoeveel
Hallo, ik rijd met een mhr80 keihin pwk 28 en scr rl 70 bovenlangs. Nu is mijn vraag hoeveel ik ongeveer moet mengen. Ik meng nu 1op 33 en ik weet dat het een beetje veel is maar ik druf niet echt zelf te onderzoeken om lager te gaan omdat mn bankrekening niet nog een warmloper kan hebben
Heeft iemand zelf enige ervaring met deze set up of kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer zou moeten mengen?
Stefan13 schreef:Hallo, ik rijd met een mhr80 keihin pwk 28 en scr rl 70 bovenlangs. Nu is mijn vraag hoeveel ik ongeveer moet mengen. Ik meng nu 1op 33 en ik weet dat het een beetje veel is maar ik druf niet echt zelf te onderzoeken om lager te gaan omdat mn bankrekening niet nog een warmloper kan hebben
Heeft iemand zelf enige ervaring met deze set up of kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer zou moeten mengen?
is geen onzin prestaties worden er niet beter van maar is beter voor je blok (zal niet veel uit maken maar toch)
en ik merk met mijn drd wel verschil tussen 95 en 98 mijne loopt met 98 iets beter
Mijn derbi start niet goed, ik moet hem eerst op choke zetten en dan 1 a 2 keer kicken, dan start hij echt een paar slagen en valt dan weer uit. Dan moet ik hem op choke aankicken met volgas en even hoge toeren draaien anders valt hij uit. Dan rij ik een heel klein stukje en dan haal ik hem in hoge toeren van shoke af. Dan stottert hij even en daarna rijd hij weer helemaal goed. Ik dacht dus te kleine sproeier maar groter en kleiner helpt allebij niet. Ik rij nu met sproeier 95
Setup
ori cilinder ot
gianelli conti
17,5 met sproeier 95
Beste forumleden. Mijn brommer zijn uitlaat is ontgrenst en rijd ongeveer 70km/u met een sproeier 70 in. Nu heb ik mijn bougie is uitgedraaid om te kijken of hij wel goed afgesteld was en kreeg dit resultaat.
Langs de 1ne kant is hij zwart/donker bruin . en langst de andere kant wit ?
Iemand een idee op welke kleur van de 2 ik mij moet focussen voor het afstellen?
Alvast bedankt. ( sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's )
bulldogpower schreef:Volgens mij heb je dat in.een bepaald toeren gebied benzine tekort weet alleen niet in welk gebied.hoog of laag het lijkt me in de hoge toeren
Dus best grotere sproeier steken ?
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Het gaat om de elektrode, niet de cirkel, ik weet niet of die elektrode ook 2 kleuren heeft anders heb ik niks gezegd
Als je foto maakt met je telefoon, een keer op je scherm op de plek waar je op wilt focussen klikken, dan staat je bougie er scherp op niet je brommer
Roelah schreef:Het gaat om de elektrode, niet de cirkel, ik weet niet of die elektrode ook 2 kleuren heeft anders heb ik niks gezegd
Als je foto maakt met je telefoon, een keer op je scherm op de plek waar je op wilt focussen klikken, dan staat je bougie er scherp op niet je brommer
Als het om de elektrode gaat dan staatie goed !
koffie melk bruin is de kleur .
en heb op mijn bougie gefocust maar helpte niet ( gsm niet 1 van de aller nieuwste )
toch bedankt voor de snelle reactie !
Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Als de brommer verder goed rijd is hij denk ik wel fatsoenlijk afgesteld. Dat witte wat je ziet is het porselein van de bougie. Als de sproeier echt te klein was dan had je geen zwarte aanslag.
RB schreef:Als de brommer verder goed rijd is hij denk ik wel fatsoenlijk afgesteld. Dat witte wat je ziet is het porselein van de bougie. Als de sproeier echt te klein was dan had je geen zwarte aanslag.
Begrepen ! ik zal eens een maatje hoger erin steken en eens kijke of hij beter rijd.
zoniet zal ik terug mijn 70 insteken