Boete.
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd 2007
Boete.
Graag zou ik willen weten of dit wel kan en wat mijn boete waarschijnlijk zou zijn.
Ik reed van school weg (ik zag all een politie auto staan) dus ik bleef netjes 40/45 rijden NIET HARDER.
en oppeens deed de politie auto sirene aan dus ik naar de kant.
zegt hij zo; hoe hard gaat die? (EVEN EERLIJK zei de politie agent)
zeg ik zo ; 60 - 65
moest ik hem starten zei hij zo hij maakt veel te veel toeren voor dat hij maar 60 gaat.
dus hij ging bellen voor een afspraak voor op de rollerbank. (ik weet niet precies maar het kon wel)
toen zei hij zo; ik weet het zeker dat hij harder gaat dan 45.
dus doen we het zo; wij moesten 60 rijden om jou bij te blijven (terwijl ik steeds maar 45 reed!!!)
zei hij zo ik bekeur je voor dat je 15 te hard hebt gereden. en ik moest oude setup er weer onder plakken.
MVGR, BRYAN
Ik reed van school weg (ik zag all een politie auto staan) dus ik bleef netjes 40/45 rijden NIET HARDER.
en oppeens deed de politie auto sirene aan dus ik naar de kant.
zegt hij zo; hoe hard gaat die? (EVEN EERLIJK zei de politie agent)
zeg ik zo ; 60 - 65
moest ik hem starten zei hij zo hij maakt veel te veel toeren voor dat hij maar 60 gaat.
dus hij ging bellen voor een afspraak voor op de rollerbank. (ik weet niet precies maar het kon wel)
toen zei hij zo; ik weet het zeker dat hij harder gaat dan 45.
dus doen we het zo; wij moesten 60 rijden om jou bij te blijven (terwijl ik steeds maar 45 reed!!!)
zei hij zo ik bekeur je voor dat je 15 te hard hebt gereden. en ik moest oude setup er weer onder plakken.
MVGR, BRYAN
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Re: Boete.
Raar verhaal, maar aan de andere kant, een politieagent mag een boete uitschrijven aan de hand van een meting uit zijn auto.
Ook al is de meting dan niet juist, dat is de verantwoordelijkheid van de agent, en de pech voor jou.
Ook al is de meting dan niet juist, dat is de verantwoordelijkheid van de agent, en de pech voor jou.
Open the Throttle and Smile
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
kut voor je. en dat toerenmaken zou je kunnen aanvechten door te zeggen dat ook een originele derbi in zijn vrij veel meer toeren maakt dan een redelijk scootertje. en dat je maar 45 hebt gereden is moeilijk te bewijzen. je had aar gelijk je mond open moeten trekken.

-
- Derbi fan
ik voelde mij een beetje overrompeld, en hij stond steeds te drijgen met "ROLLERBANK". dus ik zei overal ja en amen op zodat ik niet op die rollerbank moest. HEB wel een begrenzer thuis maar was te lui om die erop te zetten, snapte ook eigenlijk niet hoe dat moet maarja ;h helpt het nog wat als ik in hoger beroep ga ? om nederland is het aan de politie te bewijzen dat je 60 hebt gereden.
-
- Pro tuner
Je hebt toch zeker niet toegegeven dat je sneller dan 45 km/h reedt op dat moment?
Ik denk dat het weinig zin heeft, een politieagent heeft nou eenmaal meer te zeggen dan jij, maar wordt ook geacht eerlijk te zijn, daar heeft hij als het goed is een eed voor afgelegt enzo. Waarschijnlijk hadden ze gewoon zin om te kloten, als ze de sirene aan gaan doen enz..
Ik denk dat het weinig zin heeft, een politieagent heeft nou eenmaal meer te zeggen dan jij, maar wordt ook geacht eerlijk te zijn, daar heeft hij als het goed is een eed voor afgelegt enzo. Waarschijnlijk hadden ze gewoon zin om te kloten, als ze de sirene aan gaan doen enz..
-
- Derbi fan
Ja, ik heb gezegd dat ik niet harder heb gereden dan 45.
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda DRD black edition R.I.P
derbi senda DRD limited 2007 (L) - Locatie: arnhem.
slimmerd ze nemen je in de zeik doen ze hier zo vaak in de buurt ! hahaha xD
je krijgt helemaal niks hij wou je bang maken ! xD
door Royal Club » vr 10 jun 2011, 23:43
trek je niks aan van ruben, die praat maar wat.
trek je niks aan van ruben, die praat maar wat.
-
- Pro tuner
Hoe weet jij dat nou weer?jimbuter schreef:slimmerd ze nemen je in de zeik doen ze hier zo vaak in de buurt ! hahaha xD
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Pro 2007
Ten eerste heb je een geel briefje gekregen?
Zoja wat staat erop?
Staat erop dat je te hard hebt gereden en dit is niet gemeten op een rollerbank.
Dan kan je bewijs vragen en als ze dit niet hebben mogen ze jou niet bekeuren.
Zoja wat staat erop?
Staat erop dat je te hard hebt gereden en dit is niet gemeten op een rollerbank.
Dan kan je bewijs vragen en als ze dit niet hebben mogen ze jou niet bekeuren.