RickVG schreef:ik zie het al, wordt al weer gezellig, en wat scooters betreft, liever niet, het is niet voor niks een schakel meeting lijkt mij toch, al is een blaerox wel beter dan een zip ofzo
Mee eens tot het aerox gedeelte, die mannetjes doen altijd zo blij
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
RickVG schreef:ik zie het al, wordt al weer gezellig, en wat scooters betreft, liever niet, het is niet voor niks een schakel meeting lijkt mij toch, al is een blaerox wel beter dan een zip ofzo
komt omdat hij er zelf ook een heeft gehad
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
komt omdat hij er zelf ook een heeft gehad
Haaaaa gaayyyy
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Vervoersmiddel: Zundapp 517 Special Tribal, Zundapp 517 Special Blauw, Zundapp 517 Special '69, Zundapp 517 Special duitse Style, Zundapp 529 Café Racer
RensEvo schreef:Heerlijk jongen, heb er weer zin in. Het is mogelijk dat er zo'nog 4 gasten uit Sassenheim omgeving komen, via via geregeld. Tot 1 juni!
Geen scooters toch
RensEvo schreef:Heerlijk jongen, heb er weer zin in. Het is mogelijk dat er zo'nog 4 gasten uit Sassenheim omgeving komen, via via geregeld. Tot 1 juni!
Geen scooters toch
haha mike
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
Vervoersmiddel: Zundapp 517 Special Tribal, Zundapp 517 Special Blauw, Zundapp 517 Special '69, Zundapp 517 Special duitse Style, Zundapp 529 Café Racer
Remklauwen ook mooi geel gemaakt, hopelijk deze week mn nieuwe voorvork protectors binnen, en dan is brommert 100% klaar voor de zomer, en meeting natuurlijk!
Kom op mensen, we moeten natuurlijk wel meer aanwezigen hebben dan vorrige ZH meeting!