Oke, hier dan de beloofde update.
Ik heb dus een week of 2 geleden de voorvork van Thijs gekocht. Mijn voorvorkkeringen waren lek en voor 50 euro kon ik een net gespoten en gereviseerde voorvork van Thijs kopen voor 50 euro. Wel waren de kroonplaten goud en dat leek mij niet echt mooi. Maar nadat ik de voorvork eenmaal gemonteerd had staat dat toch wel heel erg netjes vind ik.
Ook heb ik een killswitch gekocht en een poging gedaan deze aan te sluiten, maar als ik hem op het rode draad van mijn contact aansluit werkt hij precies tegenovergesteld, en omdraaien helpt niet. Iemand een idee hoe ik hem precies aan moet sluiten?
Ook heb ik wat kleine dingetjes gedaan zoals nieuw carbon om de demper geplakt omdat de vorige beschadigd was, die ventilator bij de radiateur weg en het kenteken achterin.

Op deze foto is ook wel te zien hoe erg mijn achterband er aan toe was

helaas nog geen foto van de brommer met de nieuwe band.
Er ligt wel een DEESTONE onder omdat ik niet van plan ben nog heel erg lang met deze velgen te gaan rijden, maar tot nu toe bevalt deze band mij zeer goed.
Op deze foto's is de brommer best vies maar dat komt omdat ik elke dag een stuk door het bos rij richting school.
Een paar dagen geleden zag ik op de instagram van superretards een leuk idee wat ik ook even geprobeerd heb, maar achteraf leek me dit toch niet zo mooi en heb ik het er af gehaald. Ik ga het straks nog eens met rood proberen, graag jullie mening.
Dat was hem voor deze keer.