hallo
ik zit al wel een tijde op het forum en ik zal even snel voorstellen
ik ben jellebram. 15 jaar oud woon in grootegast (groningen)
ik heb een rieju rr.
het is zonder kenteken en heb dus geen rijbewijs of wat maar het is om te crossen
heeft iemand mischien tips
er moeten nog anderre banden onder en nieuw voorkapje en komt een zwart ktm voorpatbord op denk ik
Laatst gewijzigd door jelleb10 op ma 24 mar 2014, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je die andere foto ook wilt, moet je dat zelf doen. Je had maar de halve link gekopieerd.
Kopieer de tinypic link van de desbetreffende foto en zet die tussen Img tags.
stickers erop kleven, velglinten verder zou ik die achterzijkant kappen vervangen want ik vind die er niet zo mooi uit zien.
enne... waar is je bescherming naar toe? o.O
velglint ga ik niet doen omdat het een crossbrommer is dus dat gaat er sws toch weer af als de hoogedrukspuit er over heen haal
ik ga idd de kappenset nog spuiten of laten spuiten en nice stickers er op doen heb er al eerder stickers op gehad maar dat vond ik zelf niet mooie stickers daarom heb ik ze er afgehaald
hier even een foto met stickers
Op het deel dat ik aangeduid heb zit er normaal een ijzeren beschermkap voor, zeker als je crost!!
Als je dat niet doet en het loopt daar fout kan je scherven in je been krijgen, dus zou ik zeker een kap opsteken!!! (zelf heb ik ook al zoiets gehad maar heb er niks aan overgehouden door die kap)
Ook geraakt er veel makkelijer vuil in de motor en kan het zijn dat die minder soepel werkt.
Ander uitlaatje + cilinder (+carb? Weet zo 1,2,3 niet hoeveel mm rieju heeft). En indd, spuit de kapjes oranje en gooi er gewoon letter stickers op en zet KTM op de rad kappen. Zal al veel mooier staan
kijk eens de foto hierboven
toen was ik er even mee bezig en had ik hem er af gehaald
heb altijd die kap ervoor omdat ik ook door modder en water heen vlieg
hmm ja een leuk idee ik wil mis ook wel een ktm kappenset passent maken lijk me ook vet ze zeggen dat het makkelijk is op een rieju frame
en ja set up doe ik eerst nog niks aan heb der net paar weken nieuwe opgezet gwn 50cc om te wennen
en wil er mischien een gianelli conti op ze zeggen dat het een goed pijpje is
mischien koop ik nog een tweede blokje waar ik dan 80 cc op ga bouwen maar het geld groeit me niet op de rug moet eerst nog anderre banden set ( volle nopppen ) en nog de kappen en dan zie ik nog verder
Gc is indd een mooi pijpje, lekker hoogtoerig, altijd lekker voor de cross. De ktm kappen passend maken is wat ik hoorde 10x makkelijker dan derbi. De radkappen komen als t goed is gewoon overeen en voor de achter kappen moet je FF een beugeltje maken op je subframe. En welke cilinder zit r nu in? Want als t airsall is zou ik hem runen, rijd velen malen lekkerder en dan kan je tenminste de max rlm van je pijp bereiken zonder dat alles afbreekt
haha idd het is een airsal met runen bedoel je denk ik tunen daar zit ik nog over te twijfellen vindt wel dat er zoon mooi vlinderpootje in airsal.
en als idd die kappen zo makkelijk zijn dan moet ik maar even opzoek naar een mooi ktm kappensetje
nu foto hoe hij er nu bij staat krukkas keering lek
foto toen de nieuwe airsal er op kwam
me neef heeft wel half ktm kappen set (slecht te zien maarja)
ah ik dacht even een video te plaatsen dat ik aan het crossen ben maar blijkbaar heeft me mobiel al me videos verwijdert
valt uit een orginele cilinder ook nog wat meer vermogen uit te halen?
heb namelijk ook nog een orginele liggen